ایسنا: علی پروین یکی از گزینه‌های حضور در هیات مدیره پرسپولیس، روز پنجشنبه با حضور در سازمان تربیت بدنی با علی سعیدلو بحث و تبادل نظر کرد. در این جلسه، سعیدلو و پروین وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس را مورد بررسی قرار دادند و گفته می‌شود راهکار اضافه شدن پروین به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.
کد خبر: ۲۸۳۲۴۷

دیدار کفاشیان و قطبی با سعیدلو

فارس: رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی امروز با علی سعیدلو دیدار و گفتگو خواهند کرد تا درباره آخرین وضعیت فدراسیون و تیم ملی بحث و تبادل نظر کنند.

برهانی؛ غایب بزرگ دربی

جام‌جم: مهاجم استقلال به دلیل 3 اخطاره شدن، بازی با پرسپولیس را از دست داد. آرش برهانی که پیش از این، 2 اخطار دریافت کرده بود، در نیمه اول دیدار برابر ابومسلم از داور مسابقه کارت زرد گرفت تا بازی روز 10 مهر مقابل پرسپولیس را از دست بدهد. پنجشنبه شب شایعه 3 اخطاره شدن هاشم بیک‌زاده نیز مطرح شد، اما بنا بر استعلام رسمی باشگاه استقلال از سازمان لیگ، این بازیکن مشکلی برای حضور در دربی ندارد.

میثاقیان: به مشهد برنمی‌گردم

فارس: مشکلات این روزهای ابومسلم، شایعه بازگشت اکبر میثاقیان را به این تیم افزایش داده، اما این مربی که هدایت تیم شهرداری تبریز را به عهده دارد، حضورش در ابومسلم را غیرمنطقی دانست و گفت: مردم مشهد و مسوولان استانی خواهان بازگشتم به این تیم هستند، اما در شرایط فعلی و با توجه به این که تعهدی به شهرداری تبریز دارم و مشکلاتی که ابومسلم دارد، صلاح نیست به این تیم بازگردم.

بازی سخت منصوری در مشهد

جام‌جم: امروز و در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، تیم صدرنشین شهید منصوری قرچک بازی سختی در مشهد پیش رو دارد و باید به مصاف علم و ادب برود. بازی تیم فولاد ماهان 17 امتیازی با تیم شرکت ملی حفاری ایران که با 15 امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد، از دیگر بازی‌های حساس امروز است.

پیروزی نوجوانان ایران مقابل سنگال

جام‌جم: تیم فوتبال زیر 17 ساله‌های کشورمان که برای حضور در جام جهانی نیجریه آماده می‌شود، در دومین دیدار تدارکاتی خود با نتیجه 3 بر یک از سد میزبان خود، نوجوانان سنگال گذشت. شاگردان علی دوستی در اولین بازی مقابل امیدهای سنگال به تساوی 2 - 2 رسیده‌ بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها