از شنبه هفته دیگر در شبکه 3 سیما

«مسافران» با «دلنوازان» می‌آیند

گروه رسانه: با تمام شدن ماه رمضان بسیاری از شبکه‌های تلویزیون پخش عادی برنامه‌های خود را از سر گرفته‌اند. علاوه بر این، پخش برنامه‌ها و سریال‌های تازه نیز در دستور کار قرار گرفته است. شبکه 3 یکی از این شبکه‌هاست که از شنبه آینده پخش سریال «دلنوازان» را آغاز خواهد کرد. این سریال را علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نوشته‌اند و حسین سهیلی‌زاده هم کارگردانی‌ آن را انجام داده است. این سریال داستان شکوه و جهان دو خواهر و برادر را روایت می‌کند که سال‌هاست با فرزندانشان در خانه‌ای قدیمی کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند و قرار است که بهزاد، پسر جهان با مهتاب دختر شکوه زندگی مشترکشان را آغاز کنند، اما با ورود دختری که خود را خواهر گمشده بهزاد می‌داند، ماجرا به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.
کد خبر: ۲۸۲۷۹۲

پرویز فلاحی‌پور، فریبا کوثری، عبدالرضا اکبری، فریده صابری، محمد حاتمی، شاهرخ استخری، سیاوش خیرابی، سحر قریشی، حدیث میرامینی، سمانه پاکدل، مهدی ماهانی، ایمان موسوی و زهره فکورصبور بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام از شنبه آینده به صورت روتین ساعت 45/20 پخش خواهد شد. «دلنوازان» در 50 قسمت 50 دقیقه‌ای آماده شده است.همچنین قرار است ادامه سریال طنز «مسافران» که پیش از ماه رمضان پخش آن متوقف شده بود، از شنبه همین هفته از سر گرفته شود. این سریال را رامبد جوان کارگردانی می‌کند و محراب قاسم‌خانی، سروش صحت، علیرضا ناصح فصیح و فرخ نعمتی کار نویسندگی این سریال را زیرنظر پیمان قاسم‌خانی انجام داده‌اند.این سریال داستان ورود چند عضو از کنفدراسیون راه شیری را به سیاره زمین و برخورد با آدم‌های مختلف جامعه بازگو می‌کند. رامبد جوان، حمید لولایی، حسن معجونی، نصرالله رادش، شقایق دهقان و سحر دولتشاهی بازیگران این سریال طنز هستند.

این سریال در 50 قسمت 35 دقیقه‌ای تهیه شده و ساعت 45/19 روزهای زوج پخش می‌شود. تهیه‌کنندگی این مجموعه به عهده محسن چگینی است.این شبکه همچنین بزودی پخش مجموعه تلویزیونی «چتر خوشبختی» را در 20 قسمت 15 دقیقه‌ای آغاز خواهد کرد.

این مجموعه هر قسمت داستان مستقلی دارد و در آن به معرفی انواع بیمه‌نامه‌ها می‌پردازد. مجموعه چتر خوشبختی قصد دارد به این وسیله فرهنگ‌سازی و گسترش فرهنگ بیمه را میان افراد جامعه اشاعه دهد.

کیوان محمودنژاد، سیما مطلبی، کیانوش گرامی، سعیده عرب، غلامرضا اصانلو، هما خاکپاش، رامین نعمتی، گیتی معینی، سعید نوراللهی، پریسا گلدوست، سحر سلیمی، حبیب شامینه، رحمان مقدم، علیرضا علیا و هوشنگ سالک در این مجموعه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عبدالرضا فیروزان به ایفای نقش پرداخته‌اند.مجموعه چتر خوشبختی به نویسندگی مهدی داستانی و عبدالرضا فیروزان قرار است از شنبه 11 مهرماه ساعت 15/22 روزهای زوج از شبکه 3 به آنتن پخش سپرده شود.در گروه فرهنگ و معارف اسلامی این شبکه هم مجموعه «آب و سراب» در 26 قسمت 30 دقیقه‌ای جمعه‌ها ساعت 30/21 پخش خواهد شد.

این مجموعه به تهیه‌کنندگی سیدمحسن مناجاتی و کارگردانی مصطفی صفاری تلاش می‌کند به نقد و بررسی عرفان‌های کاذب و وارداتی و معرفی و ارائه عرفان‌های ناب اسلامی با ساختاری مستند ‌ داستانی بپردازد.

رضا بنفشه‌خواه، زویا امامی، علی صالحی، پگاه خسروی، راهیل رستمیان، عبدالله آشتیانی، فریبا ترکاشوند و پروین میکده، بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این شبکه همچنین مجموعه «گوشه‌ای از بهشت» را به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ترانه عطا در 13 قسمت 30 دقیقه‌ای روزهای جمعه ساعت 15/12 پخش خواهد کرد.این مجموعه براساس حدیثی از امام زمان(عج)‌ که می‌فرمایند تصرف در مال دیگران بدون اجازه او جایز نیست، ساخته شده است.علی طالب‌لو، سعیده عرب، آیناز کیانی، الهام افشار، نازلی تنظیف، هدیه عباسی و امید آهنگر، بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها