سعید شیرزادی از رباط کریم: سه بار برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده به صورت اینترنتی نام‌نویسی کرده‌ام و اکنون با اعلام این که این طرح در شرف اجراست، مجددا برای نام‌نویسی اقدام کرده‌ام ولی مسوولان مربوط اعلام می‌کنند هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است در صورتی که جراید و رسانه ها از اجرای مجدد این طرح خبر داده‌اند.
کد خبر: ۲۸۱۱۲۲

حسین آغاسی از تهران: از شهرداری تقاضا دارم اتوبوس‌های بی.‌آر.تی را به سیستم تهویه مجهزکنند تا مسافران از این امکانات نهایت استفاده را ببرند.

حسین اصغری: بر خلاف اعلام دولت مبنی بر کاهش اجاره‌بها، اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشگاه آزاد واحد تنکابن روندی صعودی داشته است و هر سال بیش از 100 هزار تومان افزایش می‌یابد.

یک هموطن از آبادان: آب شرب آبادان بسیار بد مزه و واقعا غیر قابل شرب است، چرا که پس از گذشت سال‌ها بالاخره قرارشد این شهر نفت و گاز خیز نیز، گاز کشی شود که متاسفانه متخصصان این بخش هنگام لوله کشی گاز، لوله‌های آب شرب را شکسته و کلی خسارت وارد کردند و اکنون اداره آبفای منطقه نیز خسارت را نپذیرفته و این لوله‌ها را تعمیر نمی‌کند و بناچار آب شرب منطقه در سطح خیابان‌ها رها شده است، چه کسی پاسخگوی اهالی این منطقه است؟

یک شهروند از همدان: با این که حجم کار در بانک ملی بسیار بالاست، ولی از ابتدای سال تاکنون کارمندان این بانک افزایش حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

عباس خسرویان از کرمان: مدت 2 ماه است اداره راهنمایی و رانندگی این شهرستان کارت سوخت خودرو ام را بدون هیچ مشکلی در لیست سیاه قرار داده است، پس از دو ماه برای صدور المثنی اقدام کرده ام ولی تاکنون رسیدگی نشده‌است.

یک شهروند از اراک: واردکردن میوه‌های خارجی، علاوه بر ضربه زدن به تولیدات داخل نوعی ترویج تجمل گرایی است.

حسین زاده از بابلسر: سال‌هاست تابلویی در زمینی بایر در این شهرستان نصب شده است که نشان می‌دهد هتل بین‌المللی احداث خواهد شد ولی انگار مسوولان این امر قصد ساخت و ساز هتل را نداشته و فقط به نام این هتل بسنده کرده‌اند.

نصر از اصفهان: سال‌ها برای هر برگ کپی جهت برابر اصل کردن در دادگستری، مبلغ 25 تومان دریافت می‌شد ،ولی اکنون با واگذاری این بخش به دفاتر اسناد رسمی، برای هر برگ برابر اصل کردن مبلغ 3 هزار تومان دریافت می‌شود.

یک شهروند از اردبیل: چرا سهمیه بسیج متقاضیان دانشگاه آزاد در آزمون امسال لحاظ نشده است؟

یک هموطن از رباط کریم: نسیم شهر رباط کریم فاقد اتوبوس شرکت واحد به میدان راه‌آهن است از این شرکت درخواست احداث ایستگاه‌های بیشتری در جهت رفاه حال اهالی این منطقه را دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها