بعدازسلا‌م

ماه میهمانی خدا

فقط چند روز تا آغاز میهمانی خداوند باقی مانده است. میهمانی که هر سال با آغاز ماه رمضان سفره‌اش گشودخ می‌شود و با پایان این ماه به اتمام می‌رسد. یک ماه فقط یک ماه فرصت داریم تا از این میهمانی استفاده کنیم و میهمان شایسته‌ای باشیم برای صاحب سفره‌ای که چند روز،فقط چند روز دیگر گشوده می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۱۷۵

ماه مبارک رمضان بعد از سپری شدن 2 ماه فرخنده و مبارک فرا می‌رسد، 2 ماهی که در وصف آنها احادیث و روایت‌های بسیاری از پیامبر اسلام ص و ائمه اطهار(ع)‌ بجا مانده است.

اولین ماه، ماه رجب است و دومین ماه، ماه شعبان. شعبان که تمام می‌شود رمضان از راه می‌رسد تا روح و روان‌های سیقل یافته در این 2 ماه آسمانی شوند و از برکت عطر غروب‌های رمضان فیض بگیرند.

در روایات آمده است که ماه رجب ماه خداوند است و ماه شعبان ماه پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص)‌ و ماه رمضان ماه بندگان خدا و پیروان دین حضرت ختمی مرتبت(ص)‌ است.

در این ماه در‌ها آسمان گشوده می‌شود تا دست‌هایی که به سمت ملکوت دراز می‌شوند خالی باز نگردند و دعا‌های بندگان خدا بی‌جواب باقی نماند.

رمضان ماه رحمت است و عبادت و خالی شدن از حب دنیا و بار جسم. در رمضان جسم سختی می‌کشد تا روح به پرواز درآید و فارغ از تعلق‌های خاکی و مادی راهی به سمت آبی آسمان‌ها بجوید.

خورد و خوراک در روز‌های رمضان ترک می‌شوند تا لذت عبادت جایگزین آنها شود و چه رستگارند کسانی که در این ماه جدا از ترک خوردن و آشامیدن تمرین چشم بستن روی زیبایی‌های ظاهری دنیا را می‌کنند تا به زیبایی‌های جاودانه نظر بیفکنند.

ماه رمضان چند روز، فقط چند روز دیگر آغاز می‌شود تا غروب‌ها معنایی تازه بیابد و سحر رازهایش را به تماشا بگذارد.

ماه رمضان چند روز دیگر آغاز می‌شود تا گردش زمین و گذر ساعت‌ها ابعادی تازه پیدا کند. ماه رمضان آغاز می‌شود تا سفره میهمانی پروردگار پهن شود و انسان‌ها گرادگرد سفره‌ای بنشینند که مایه برکت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها