از امروز 4 فیلم جدید در سینماها اکران می‌شود؛ خاک آشنا (بهمن فرمان آرا)، پستچی سه بار در نمی‌زند (حسن فتحی)، کیش و مات (جمشید حیدری) و دلخون (محمدرضا رحمانی) فیلم‌هایی هستند که از امروز در گروه‌های سینمایی آزادی،آفریقا،قدس و استقلال اکران می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۹۴۷۲

به گزارش خبرنگار «جام‌جم» فیلم «پستچی سه بار در نمی‌زند» جای فیلم درباره الی را در سینما‌ها می‌گیرد. این درحالی است که فروش فیلم درباره الی هفته گذشته خوب بود و این فیلم توانست فروش خود را بعد از 51 روز نمایش به یک میلیارد و 300 هزار تومان در تهران برساند. درباره الی در چند سینمای محدود به اکران خود ادامه خواهد داد.فیلم پستچی 3 بار در نمی‌زند، دومین فیلم سینمایی فتحی بعد از فیلم ازدواج به سبک ایرانی است که بازیگرانی مانند محمدرضا فروتن، باران کوثری، امیر جعفری، لیلا زارع، رویا تیموریان و علی نصیریان در آن ایفای نقش می‌کنند. داستان فیلم در 3 طبقه از یک آپارتمان می‌گذرد. در هرطبقه از این آپارتمان، زوجی متعلق به یک دوره تاریخ معاصر ایران زندگی می‌کنند.

فیلم «خاک آشنا» را بهمن فرمان آرا 3 سال پیش باحضور رضا کیانیان، بابک حمیدیان، مریم بوبانی، بیتا فرهی و رویا نونهالی مقابل دوربین برد. این فیلم بعد از کش و قوس‌های فراوان در گروه سینمایی آفریقا اکران شد. خاک آشنا جای فیلم خروس جنگی را در سینماها گرفت. خروس جنگی در 48 روز اکران در سینماها حدود 650 میلیون تومان فروخت و از دور اکران خارج شد.

فیلم «دلخون» ساخته محمدرضا رحمانی هم از امروز به روی پرده می‌رود تا ماجرای قاتل شدن شخصیتی را که حامد بهداد نقش او را بازی می‌کند، روایت کند. داستان فیلم درباره عماد است که به خاطر شکی که به همسرش داشته او را به قتل می‌رساند و اکنون منتظر اعدام است اما با ورود سیما که وکیل تسخیری اوست، ماجرا شکل دیگری به خود می‌گیرد. در دلخون، الناز شاکر دوست نقش این وکیل تسخیری را بازی می‌کند.

از شاکردوست از امروز فیلم «کیش و مات» ساخته جمشید حیدری هم اکران می‌شود. او در این فیلم نقش یک روانپزشک را بازی می‌کند. داستان فیلم کیش و مات که بجز شاکردوست، حمید گودرزی، نیما شاهرخ شاهی، بهنوش بختیاری و علی صادقی هم در آن بازی می‌کنند زندگی جوانی به نام بهروز روایت می‌شود که فکر می‌کند بد شانسی تقدیر اوست و به همین دلیل دست به خودکشی می‌زند اما نجات پیدا می‌کند و یک روان پزشک تلاش می‌کند به او بفهماند که بد شانسی تقدیر او نیست.

اکران فیلم «امشب شب مهتابه» نیز در سینماهای تهران به پایان رسید.این فیلم با فروش 261 میلیون تومان از دور اکران خارج شد.فیلم «هر چی تو بخوای» ساخته محمد متوسلانی را می‌توان فیلم شکست خورده اکران تابستانی سینماها دانست. این فیلم در مدت 48 روز حدود 78 میلیون تومان فروخت و از دور نمایش عمومی‌ فیلم‌های سینمایی خارج شد. تا آغاز ماه رمضان حدود 22 روز دیگر مانده است، بنابراین فیلم‌های تازه اکران شده فقط 3 هفته فرصت نمایش دارند. این زمان را به نوعی می‌توان زمان بدی برای اکران فیلم‌ها دانست چون بر مبنای یک سنت دیرینه در جامعه ما حدود 2 هفته طول می‌کشد تا موتور فروش یک فیلم سینمایی گرم شود و مردم تشویق به تماشای آن شوند اما با پیش رو بودن ماه رمضان تا مردم بیایند تصمیم بگیرند که برای تماشای یک فیلم به سینما بروند، ماه رمضان از راه رسیده و دیگر در این گرمای طاقت فرسا کسی حال رفتن به سینما را نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها