یزد - خبرنگار جام‌جم: بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان نمایش ترس دروازه‌بان از ضربه پنالتی در تالار شرف‌الدین یزد به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۲۶۸۸۴۹

بجنورد - خبرنگار جام‌جم: به گفته رئیس دانشگاه پیام نور خراسان شمالی، پروژه‌های این دانشگاه به دلیل بی‌رغبتی پیمانکاران در انجام آنها ناتمام مانده‌اند.

سراب - خبرنگار جام‌جم: نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مراحل اجرایی ساخت بیمارستان 160 تختخوابی این شهرستان گفت: با توجه به این که بیمارستان فعلی شهرستان سراب نسبت به ساختار جمعیتی دهه 50 این شهرستان احداث شده، اکنون به هیچ وجه پاسخگوی نیاز بیماران نیست.

اهواز - خبرنگار جام‌جم: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد پارک علم و فناوری در خوزستان موافقت کرد. این مرکز به منظور تجاری‌سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی، تولید، انتقال و ارتقای فناوری بویژه فناوری‌های نوین در دانشگاه شهید چمران اهواز ساخته می‌شود.

ارومیه - خبرنگار جام‌جم: به گفته رئیس اداره بهزیستی خوی، امسال 91 باب واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان احداث می‌‌شود.

ارومیه - خبرنگار جام‌جم: مسابقات قایقرانی در آب‌های خروشان قهرمانی کشور، با شرکت 12 تیم از استان‌های کشوردر رودخانه زاب شهرستان سردشت برگزار شد.

در این مسابقات و در بخش تیمی، تیم‌های استان گیلان، کردستان و کرمانشاه به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها