ساکرنت: سرمربی ایتالیایی آبی‌های لندن، لمپارد را کاکای چلسی می‌داند. کارلو آنچلوتی که پس از 8 سال سان‌سیرو را به مقصد استمفوردبریج ترک کرد، معتقد است: کاکا کیفیت‌های متفاوتی با لمپارد دارد، اما فرانک برای تیم بخوبی کار می‌کند. او در تمام پست‌های خط میانی توانایی بازی دارد و در گلزنی هم بازیکنی خطرناک است. ضمن آنکه در کارهای بدون توپ هم فوق‌العاده است.
کد خبر: ۲۶۸۵۸۲

رونالدو در یک فیلم ایرانی

گل: رونالدو، نقش خودش را در یک فیلم ایرانی درباره‌ یک دختر فلسطینی که پیش از تحقق رویایش و ملاقات با رونالدو کشته می‌شود، بازی خواهد کرد. این فیلم که احتمالا ماه سپتامبر در لبنان آغاز خواهد شد، با کمک اتاق بازرگانی ایران ــ برزیل تولید خواهد شد. فابیانو فره، نماینده رونالدو با تایید این خبر به سایتGlobo گفت که پیش قرارداد این فیلم امضا شده است.

خوشحالی مورینیو بابت اتوئو

گل: به گفته ماسیمو موراتی، رئیس اینتر، خوزه مورینیو، سرمربی این تیم از پیوستن قریب الوقوع ساموئل اتوئو به اینتر خوشحال است. اینتر در ازای انتقال ابراهیموویچ به بارسا مبلغ 48 میلیون یورو به علاوه ساموئل اتوئو و یک سال به صورت قرضی هلب را در اختیار می‌گیرد. حداکثر تا چند روز آینده این مبادله رسما از طرف دو باشگاه نهایی خواهد شد.

آلونسو فروشی نیست

گل: در حالی که گفته می‌شد لیورپول در آسـتـانـه تـوافـق بـا رئال مـادریـد بـر سـر انـتـقـال ژابـی آلـونـسـو اسـت، ایـن بـاشـگاه شایعه‌ها را تکذیب کرده است. زمانی به این شایعه‌ها دامن زده شد که آلونسو در دیدار دوسـتـانـه لـیـورپـول در چـهارشنبه‌شب در تایلند بازی نکرد، اما رافائل بنیتس، مربی لیورپول گفته به هیچ عـنــوان اجــازه خــروج آـونـســو را صـادر نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها