در تهران برگزار می شود

نمایشگاه ساختمان با حضور شرکتهای داخلی و خارجی

معاون دبیر کل اتاق تعاون مرکزی از برگزاری نمایشگاه بین المللی ساختمان در روزهای ششم تا نهم مرداد ماه سالجاری در تهران با حضور 1100 شرکت داخلی و خارجی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۳۴۹

به گزارش مهر، ابراهیم تهرانی امروز در یک نشست خبری به تشریح برنامه ها و اقدامات برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان پرداخت و گفت: در نمایشگاه سالجاری با رشد 40 درصدی نسبت به سال گذشته هزار و 1100 شرکت داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.

معاون دبیر کل اتاق تعاون مرکزی با اعلام اینکه نمایشگاه در فاصله ششم تا نهم مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد اظهار داشت: نمایشگاه سال جاری در زمینی به مساحت حدود 70 هزار متر مربع برگزار می شود.

تهرانی ادامه داد: کشورهایی مانند انگلیس، ایتالیا، فنلاند، اتریش، کره جنوبی، چین، امارات متحده عربی، ترکیه و مالزی در این دوره از نمایشگاه در کنار 280 شرکت خارجی و 820 شرکت داخلی حضور می یابند.

وی شعار سالجاری نمایشگاه را ارزان، مقاوم، سریع با هدف اصلاح الگوی مصرف خواند و افزود: با برگزاری نمایشگاه در دوره های گذشته تفاهم نامه هایی با کشورهای خارجی برای همکاری در امر ساخت و ساز منعقد شد که ایجاد 7 هزار واحد مسکونی در ونزوئلا و برنامه ریزی برای ساخت 1.5 میلیون واحد مسکونی در مالزی از آن جمله است.

این مقام مسئول در اتاق تعاون خاطر نشان کرد: در خلال برگزاری نمایشگاه 2 همایش با هدف ارتقای تجارت الکترونیک و صنعتی سازی در ساخت و ساز انبوه مسکن برگزار خواهیم کرد.

به گفته تهرانی نمایشگاه سالجاری ساختمان با حضور نمایندگانی از کمیسیونهای صنایع و معادن، برنامه و بودجه و عمران مجلس در کنار حضور برخی از وزراء از جمله وزیر تعاون برگزار می شود که در این خصوص باید به برگزاری نمایشگاه مجازی نیز اشاره کرد.

وی از همکاری وزارت امور خارجه در صدور ویزا برای شرکت کنندگان خارجی تشکر کرد و گف: امیدواریم برگزاری نمایشگاههایی از این دست بتواند در توسعه صادرات غیر نفتی کشور مفید واقع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها