شوت - گل

تصمیم نهایی جباری

جام‌جم: مدیر برنامه‌های مجتبی جباری از مشخص شدن نتیجه مذاکرات این بازیکن با باشگاه استقلال تا امروز خبر داد. شهراد ناظمی با بیان این مطلب به مهر گفت: «رقمی که باشگاه استیل‌آذین به مجتبی جباری پیشنهاد کرده بیشتر از مبلغ پیشنهادی استقلالی‌هاست، اما با وجود این مجتبی تمایل دارد همچنان در استقلال بماند.» جباری این روزها به صورت انفرادی تمرین می‌کند.
کد خبر: ۲۶۷۳۶۶

تعویق در سفر تیم فولاد ماهان

جام‌‌جم: در حالی که قرار بود تیم فوتسال فولادماهان اصفهان روز دوشنبه برای برپایی اردوی یک هفته‌ای عازم لبنان شود، سفر قهرمان لیگ برتر ایران به این کشور یک ماه به تعویق افتاد. کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال لبنان قصد داشت با دیدار تیم فولادماهان مقابل تیم ملی فوتسال این کشور، سالنی سرپوشیده را در بیروت افتتاح کند که با توجه به تاخیر در بهره‌برداری از این سالن، عملا سفر تیم ایرانی به بیروت نیز به زمان دیگری موکول شد.

پیش‌فروش بلیت‌های پرسپولیس

جام‌جم: عباس انصاری‌فرد در نظر دارد امسال با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بخشی از بلیت‌های بازی‌های پرسپولیس را از طریق پیش‌فروش در اختیار هواداران و علاقه‌مندان باشگاه قرار دهد. نحوه خرید بزودی از طریق سایت باشگاه اعلام خواهد شد. مدیرعامل قرمزها همچنین از توافق‌های اولیه با اسپانسر جدید باشگاه خبر داد.

شاگردان علی دوستی در تونس

جام‌جم: تیم ملی زیر 17 سال برای شرکت در تورنمنت تونس، عازم این کشور خواهد شد. این مسابقات از 23 تا30 مرداد برگزار می‌شود و شاگردان علی دوستی با چند تیم خوب آفریقایی بازی خواهند کرد. این تیم شهریور امسال نیز یک بازی دوستانه با قطر برگزار می‌کند.

پرواز سایپا به آنکارا

جام‌جم: تیم فوتبال سایپا ساعت 3 بامداد امروز تهران را به مقصد آنکارا ترک ‌کرد تا یک دوره اردوی آماده سازی در شهر پاتالیا واقع در 100 کیلومتری شهر آنکارا برگزار کند. سایپا قصد دارد 2 دیدار تدارکاتی با تیم‌هایی که در این کشور اردو برپا کرده‌اند، برگزار کند.

پورحیدری، سرمربی موقت پاس

ایسنا: به گفته سیدکاظم اولیایی، مدیرعامل پاس همدان، تا زمانی که منصوریان دوره‌ مربیگری‌اش را به پایان ببرد و انتخاب احتمالی او به عنوان سرمربی، مسوولیت فنی تیم پاس و بهتر بگوییم سرمربی تیم منصور پورحیدری خواهد بود. پیش از این گفته می‌شد اسامی نهایی کادر فنی پاس تا شنبه (دیروز) اعلام خواهد شد.

به دنبال چهارمین تیم تورنمنت

ایسنا: حضور تیم الشباب امارات در تورنمنت چهارجانبه همدان منتفی شد. به گفته مسوولان هیات فوتبال همدان این تورنمنت بنابر وعده قبلی روزهای دوم و چهارم مرداد برگزار می‌شود و حضور 3 تیم پاس، استقلال تهران و مس کرمان در آن قطعی است، اما رایزنی برای معرفی تیم چهارم از طریق فدراسیون فوتبال ادامه دارد.

2 شکست تیم فوتسال بانوان

جا‌م‌جم: تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که برای برپایی اردویی 10 روزه در کی‌یف، پایتخت اکراین حضور دارد، برابر تیم‌های ملیA وB بزرگسالان اکراین تن به 2 شکست 3 بر 2 و 6 بر 2 داد. این تیم که خود را برای بازی‌های داخل سالن آسیا در ویتنام آماده می‌کند، امروز نیز در دیداری تدارکاتی برابر یکی از تیم‌های باشگاهی اکراین ظاهر خواهد شد.

سپاهان - ابومسلم فردا در آرارات

جام‌‌جم: تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ابومسلم مشهد دوشنبه در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. این دیدار ساعت 30/17 در ورزشگاه آرارات اصفهان برگزار می‌شود.

شروع دوره‌ مربیگری سطح B

جام‌‌جم: کلاس‌های مربیگری فوتبال در سطحB از دوشنبه (فردا) در محل آکادمی فوتبال با حضور مربیانی که بسیاری از بازیکنان تیم ملی از جمله منصوریان نیز در میان آنها هستند، برگزار می‌شود. این کلاس‌ها تا پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به پایان می‌رسد و نتایج آن نیز مشخص خواهد شد و کسانی در آن حضور دارند که تاکنون موفق به اخذ مدرکC مربیگری شده‌اند.

تقدیر فدراسیون از برگزیدگان فوتبال

جام‌جم: فدراسیون فوتبال در مراسمی در شب مبعث رسول اکرم(ص)، از برگزیدگان فوتبال ایران که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده‌اند، تیم ملی فوتسال ایران که به مقام نایب قهرمانی مسابقات جام جهانی کوچک برزیل دست یافت، تیم زیر 14 سال که در مسابقات المپیک نوجوانان آسیا در سنگاپور به مقام سومی دست یافتند و تیم پرسپولیس که به عنوان بهترین تیم باشگاهی آسیا از لحاظ تماشاگران از سویAFC انتخاب شده است، تقدیر می‌کند. این مراسم از ساعت 15 تا 18 امروز در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود.

بازی استقلال، پشت درهای بسته

فارس: تیم فوتبال استقلال که به دلیل شرایط جوی در ترکیه اردوی خود را زودتر به پایان برد، امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه دستگردی به مصاف تیم دسته دومی میلاد تهران می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها