جام‌جم: امروز از زانوی چپ محرم نویدکیا آزمایش MRI گرفته می‌شود تامشخص شود مینیسک پای این بازیکن نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر. نویدکیا قبل از سفر سپاهان به ترکیه از ناحیه مینیسک و کپسول زانو دچار مصدومیت شد و جواب MRI مشخص خواهد کرد که این آسیب‌دیدگی تا چه اندازه جدی است.
کد خبر: ۲۶۵۶۴۶

رد فرجام‌خواهی استقلال

جام‌جم: درخواست تجدید نظر باشگاه استقلال از کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال در رابطه با محرومیت تماشاگرانش در بازی نخست لیگ نهم رد شد.

آبی‌ها به ترکیه رفتند

جام‌جم: تیم فوتبال استقلال برای برپایی اردو صبح دیروز تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد. آبی‌پوشان در این اردوی 9 روزه، 2 بازی تدارکاتی نیز برگزار خواهند کرد که بشیکتاش، قهرمان ترکیه یکی از حریفان احتمالی استقلالی‌ها خواهد بود.

ذوب‌آهن هم به ترکیه می‌رود

جام‌جم: مسوولان باشگاه ذوب‌آهن به دلیل مشکلات صدور روادید برای بازیکنان جدید این تیم، تصمیم گرفتند، اردوی ذوب‌آهن را در اسپانیا لغو کنند و به جای آن راهی ترکیه شوند. محل و زمان دقیق این اردو، امروز مشخص خواهد شد.

پیروزی تیم نوجوانان در آلمان

مهر: تیم فوتبال زیر 17 سال کشورمان که برای برپایی اردویی 10 روزه با 25 بازیکن راهی آلمان شده است، در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش در این اردو با نتیجه 3 بر یک از سد تیم بزرگسالان هولشتاین گذشت.

دومین شکست سنگین بانوان

جام‌جم: تیم ملی فوتبال بانوان ایران با قبول شکست سنگین 8 بر یک مقابل تایلند از راهیابی به مرحله نهایی جام ملت‌های بانوان آسیا بازماند. این تیم در نخستین دیدارش با نتیحه 4 بر یک مغلوب ازبکستان شده بود.

میثاقیان، سرمربی شهرداری تبریز شد

فارس: اکبر میثاقیان با عقد قرارداد رسمی به مدت یک فصل هدایت تیم فوتبال دسته اولی شهرداری تبریز را بر عهده گرفت.

ثبت قرارداد 9 بازیکن استقلال اهواز

مهر: عصر پنجشنبه 9 بازیکن استقلال اهواز قرارداد خود را به صورت رسمی با این تیم اهوازی امضا کردند. محسن ارزانی، حمیدرضا رجبی و افشین کمایی برای یک سال، محمد فعال و مصطفی بیژنی برای 2 سال، امیر خلیفه اصل و جاسم صادقی برای 3 سال و امیر شرفی و خیرالله ویسی برای 4 سال با آبی‌ها قرارداد بستند.

حاج‌صفی در جمع بهترین‌های آسیا

جام‌جم: احسان حاج‌صفی به عنوان یکی از 10 بازیکن برتر جوان آسیا معرفی شد. سایت گل در گزارشی نام این بازیکن را در کنار عبدالرحمان قحطانی (عربستان)، شینجی کاگاوا (ژاپن)،‌ لی چونگ یونگ، کی سونگ یونگ (کره جنوبی)، مارک میلیگان (استرالیا)، اسماعیل مطر (امارات)، فارس الخطیب (سوریه)، احمد عجب (کویت) و مائو جین کینگ (چین) قرار داد و نوشت برخی از این بازیکنان می‌توانند آینده‌ای درخشان در فوتبال اروپا داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها