اهواز - خبرنگار جام‌جم: با اجرای طرح کنترل و نظارت بر استاندارد کالا از واردات محموله‌های غیراستاندارد به استان خوزستان جلوگیری شد. بیات با اشاره به این‌که این کالاها از کشورهای چین و امارات وارد استان شده بود، افزود: با این کار از بروز ده‌ها هزار دلار خسارت به مصرف‌کنندگان جلوگیری شد. وی افزود: تمامی کالاهای وارداتی قبل از ورود به پایانه‌ها تخلیه شده و در 17 آزمایشگاه تشخیص استاندارد مورد ارزیابی قرار می گیرد.
کد خبر: ۲۶۴۹۶۸

کرج ‌- خبرنگار جا‌م‌جم: تیم‌های امداد پزشکی شهرستان کرج برای مقابله با عوارض ناشی از آلودگی‌های جوی آمادگی کامل دارند. علاوه بر این تمهیدات 23 آمبولانس در چهار محور کرج  کندوان، جاده قدیم کرج، اشتهارد و جاده چالوس با هدف انتقال بیماران احتمالی در کوتاه ترین زمان ممکن به مراکز درمانی مستقر شده اند.

بیرجند -‌ خبرنگار جام‌جم: امیرآبادی‌زاده، رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند از برگزاری همایش ملی «گفتگوی ادیان و همبستگی ملی» از سوی کانون فرهنگی ایران شناسی این دانشگاه در نیمه دوم سال خبر داد.

اهواز - خبرنگار جام‌جم: استاندار خوزستان از افتتاح 1200 طرح عمرانی امسال در استان خوزستان خبر داد.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: با حضور رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، عملیات اجرایی فنس‌کشی و جاده دسترسی محدوده منطقه آزاد ارس در منطقه عمومی خداآفرین آغاز شد.‌

بیرجند - خبرنگار جام‌جم: در راستای کاهش پیک بار در تابستان جاری 10 هزار کنتور مکانیکی به دیجیتالی تبدیل و 840 هزار لامپ کم‌مصرف در خراسان جنوبی توزیع شد. کارشناس ارشد تحقیقات و بهره‌وری شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: لوازم اندازه‌گیری حدود 31 هزار مشترک اصلاح و سرویس کامل شده و روشنایی معابر با نصب بیش از 5000 لامپ گازی و جایگزینی حدود 30 هزار لامپ کم‌مصرف تعدیل شد. در راستای بهبود بهره‌وری چاه موتورهای خاموش در ساعات پیک بار از برق رایگان برخوردار می‌شوند.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: آب‌های آذربایجان شرقی جان دو نفر را گرفت. خوش‌نیت، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز با اعلام این خبر گفت: در دو حادثه جداگانه که در شهرستان‌های کلیبر و هریس روی داد، دو نفر گرفتار آب‌های خروشان سدهای ارسباران و پارام شد.

اهواز - خبرنگار جام‌جم: ساخت و ساز در حریم رودخانه‌های خوزستان تا اطلاع ثانوی غیرقانونی است. معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از اجرای طرح ساماندهی رودخانه‌های خوزستان خبر داد. سیدعباس طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این طرح به منظور استفاده از حریم رودخانه‌ها در بخش‌های گردشگری، توسعه فضاهای سبز، جلوگیری از ساخت و ساز و کنترل سیلاب‌ها در تمامی شهرهایی که در مسیر رودخانه‌هاست، اجرا می‌شود.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: مدیرعامل قطار شهری تبریز گفت: سال آینده فاز اول خط یک قطار شهری کلان شهر تبریز آماده ارائه سرویس به شهروندان تبریزی است. عبابافی افزود: اقدامات لازم برای خرید 21 رام قطار متشکل از 105 دستگاه واگن ازیک شرکت معتبر اروپایی انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها