فارس: «بالا» لقب دومین انیمیشن کامپیوتری پرفروش کل تاریخ کمپانی «والت دیزنی» و شرکت کامپیوتری «پیکسار» را گرفت. فروش کلی این فیلم این هفته به 265 میلیون دلار رسید. «بالا» با این رقم فروش موفق شد رقم فروش «خانواده اینکر دیبل‌ها» را رد کرده و جای این فیلم را در فهرست موفق‌ترین محصولات انیمیشن والت دیزنی و پیکسار بگیرد. «خانواده اینکر دیبل‌ها» در سال 2005 به فروشی 262 میلیون دلاری دست پیدا کرد.
کد خبر: ۲۶۴۷۴۶

انیمیشن «بالا» این هفته فروشی 7 میلیون دلاری در تعداد 2600 سالن سینما در آمریکا و کانادا داشت. این فروش خوب در شرایطی نصیب این فیلم می‌شود که 6هفته از اکران عمومی آن‌ می‌گذرد. تحلیلگران اقتصادی سینما عقیده دارند که استقبال تماشاگران از این فیلم و در همین حد، طی هفته‌های آینده هم ادامه خواهد داشت.

بزرگداشت پل نیومن در داون‌تاون

ایسنا: بزرگداشت «پل نیومن» بازیگر فقید وصاحب سبک هالیوودی در ایام برپایی جشنواره فیلم «داون تاون» برگزار می‌شود.

بزرگداشت «پل نیومن» با نمایش آثار مطرح این سینماگر در بخش ویژه‌ای از این جشنواره برگزار می‌شود. بنابراعلام اسکرین دیلی، جشنواره فیلم «داون تاون» از 2122 آگوست (10 روز پایانی مرداد) در شهر «لس آنجلس» برگزار می‌شود. بنابر این گزارش 13 فیلم شاخص پل نیومن از جمله «بوچ کسیدی» و «ساندنس کید» و «هاد» دراین جشنواره در معرض تماشای مخاطبان قرار خواهد گرفت. تعدادی از بازیگران فیلم‌های مطرح نیومن از جمله «کلاریس لیچمن» بازیگر نقش «آگنس» در فیلم «بوچ کسیدی» دراین رویداد هنری حضور خواهند داشت. از فیلم‌های مطرح نیومن به «تابستان گرم طولانی»، «حکم قاضی»، «لوک خوش‌دست»، «سینمای صامت»، «بیلیاردباز» و «جایزه» می‌توان اشاره کرد.

کودکان «میلیونر زاغه‌نشین» در خانه‌های جدید

فارس: بچه‌های زاغه‌نشین و بدون سرپناه «میلیونر زاغه‌نشین» به آپارتمان‌های جدید خود نقل مکان کردند. نقل مکان دو بازیگر کوچک این فیلم و خانواده‌هایشان به منزل جدید، بازتاب وسیع رسانه‌ای در کشور هند داشت.این دو آپارتمان کوچک را «دنی بویل» کارگردان فیلم با کمک تهیه کنندگان «میلیونر زاغه‌نشین» برای بازیگران کوچولوی خود خریداری کرده‌اند. اظهرالدین اسماعیل که نقش دوران کودکی سلیم، کاراکتر اصلی فیلم را بازی کرده، از زاغه‌های بمبئی به آپارتمانی در منطقه مرکزی شهر نقل مکان کرد.او هنگام ورود به منزل جدید خود گفت که خانه تازه‌اش بسیار زیباست ولی از این که دوستان و هم بازی‌های قدیمی‌اش را دیگر نمی‌بیند، ناراحت است.

وی گفت: دلش برای دوستانش در زاغه‌ها تنگ شده است.روبینا علی، دومین بازیگر زاغه‌نشین هم طی چند روز آینده به آپارتمان خود نقل مکان می‌کند.

پلیس بمبئی ماه گذشته بخشی از زاغه‌های اطراف بمبئی را خراب کرد، که منزل روبینا و اظهرالدین در بین آنها بود.

آغاز جشنواره هامبورگ با «فاتح آکین»

ایسنا: هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم هامبورگ با نمایش «روح آشپزخانه» جدید‌ترین اثر «فاتح آکین» کارگردان ترک تبار سینمای آلمان افتتاح می‌شود.

جشنواره فیلم هامبورگ امسال از 24 سپتامبر (2 مهر) آغاز به کار می‌کند.بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره هامبورگ، این جشنواره با مدیریت «آلبرت ویدر اسپیل» و حضور سینماگران سرشناس از سراسر جهان برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش فیلم «ارواح آشپزخانه» با حضور بازیگرانی چون «آدام بوسدوکاس» با تم خانوادگی به ارتباط دوستانه چند شخصیت پرداخته است.

تکمیل فهرست بازیگران کمدی رومانتیک «تا پایان»

ایسنا: با پیوستن «جیسون سادکیس» به کمدی رومانتیک «تاپایان»، فهرست بازیگران این پروژه سینمایی، اعلام شد.از دیگر بازیگران این پروژه‌ می‌توان به «دریو باریمور»، «چارلی دای» و «جاستین لانگ» اشاره کرد.بنابر اعلام هالیوود ریپورتر، سادکیس در این فیلم در نقش یک بوکسور ظاهر می‌شود که سعی دارد با کمک با دوستش «گارتس( »لانگ) خود را برای مسابقات قهرمانی آماده کند.فیلم «تا پایان» توسط «نانت بورستین» کارگردانی می‌شود و در شرکت فیلمسازی «نیولاین فیلم» به تهیه و تولید می‌رسد.از جمله فیلم‌های مطرحی که جیسون سادکیس در آنها به ایفای نقش پرداخته است، می‌توان به «شنبه شب»، «30 راک» و «کلیورلند» اشاره کرد.

هیو جکمن با «مردان ایکس» می‌آید

فارس: پیش‌تولید قسمت جدید مجموعه فیلم «مردان ایکس» شروع شد. قصه فیلم تازه، دنباله‌ای بر داستان قسمت چهارم آن است.قصه قسمت چهارم فیلم اختصاص به کاراکتر «وولورین(»مرد گرگ‌نما)‌ داشت و به همین دلیل با نام «سرچشمه‌های مردان ایکس: وولورین» به روی پرده سینماها رفت.از قسمت چهارم فیلم به عنوان پیش درآمدی بر این مجموعه فیلم اسم می‌برند و علت این نام‌گذاری این است که قصه آن، در دورانی قبل از شروع قصه قسمت اول در سال 2000 اتفاق می‌افتد.

ماجراهای فیلم به سال‌های قبل از ماجراجویی‌های نسخه اورژینال برمی‌گردد و بر روی شخصیت وولورین تمرکز می‌کند. این قصه با بررسی وضعیت زندگی این کاراکتر در دوران کودکی و جوانی، نشان می‌دهد که او چگونه از یک موجود عادی تبدیل به یک ابر قهرمان با قدرت‌های ویژه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها