پیروانی با تیم ناقص به آفریقا رفت

اردوی نصفه نیمه تیم فوتبال امید

این هم یکی دیگر از بی‌برنامگی‌های فدراسیون فوتبال است که تیم فوتبال امید باید با تنها 16 بازیکن، راهی اردوی پرهزینه آفریقای جنوبی شود.
کد خبر: ۲۶۳۷۷۶

این تیم قرار بود روز پنجشنبه به آفریقا برود، اما به دلیل مشکلات خروج از کشور15 بازیکنش، دیروز با 16 بازیکن زیر 23 سال و4 بازیکن بزرگسال (سیدجلال حسینی، مهدی رحمتی‌، محمدرضا خلعتبری و حسین کاظمی) راهی آفریقای جنوبی شد. شاگردان غلامحسین پیروانی پس از ورود به ژوهانسبورگ، پایتخت آفریقای جنوبی به کشور بوتسوانا می‌روند تا آماده برگزاری اولین بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی این کشور شوند. این تیم پس از این بازی دوباره به ژوهانسبورگ باز می‌گردد و اردوی آماده‌سازی 10 روزه‌ای را برگزار خواهد کرد. دیگر بازی تدارکاتی تیم نصفه و نیمه امید برابر تیم کایزرچیف، قهرمان باشگاه‌های آفریقای جنوبی خواهد بود.

امیرحسین پیروانی، مربی تیم امید قبل از اعزام تیم در پاسخ به این سوال که نبود تعداد قابل توجهی از بازیکنان، تاثیری در نتیجه‌گیری مربیان خواهد داشت، به ایسنا گفت: «از فهرست 30 نفره‌ای که برای تیم امید اعلام کردیم، حدود16 بازیکن می‌توانند در این اردو شرکت کنند و بقیه بعضا دارای مشکلات اداری خروج از کشور اعم از مشکلات تحصیلی، خدمت سربازی و... بودند. متاسفانه حدود 7 بازیکن اصلی و کلیدی تیم امید که در بازی برابر اندونزی هم به میدان رفتند، بین این بازیکنان حضور دارند. بالاخره این خلا بر روند آماده‌سازی و هماهنگی بچه‌ها با یکدیگر تاثیرگذار خواهد بود.»

گفتنی است، اردوی تدارکاتی آفریقای جنوبی برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران در نظر گرفته شده بود که پس از ناکامی تیم ایران در صعود به جام جهانی 2010، تیم امید برای شرکت در این اردو جایگزین تیم بزرگسالان شد.

حالا باید دید این اردو، با توجه به این که تنها 7 بازیکن کلیدی امیدها در آن حضور دارند، چه برآیندی برای کادر فنی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها