کد خبر: ۲۶۳۱۶۶

نسل جدید کتاب‌های الکترونیکی
این کاغذ الکترونیکی برخلاف کتاب‌های الکترونیکی گذشته که از ‌e-Ink‌ استفاده می‌کردند از فناوری کاغذ الکترونیکی ‌SiPix‌ استفاده می‌کند. این محصول از آنجایی‌که دارای دو صفحه است که روی هم تا می‌شوند کاملا به کتاب شبیه است.

 


 

 

 

 

 

کلاه مطالعه
شرکتی در انگلستان که کلاه بیسبال تولید می‌کند، دست به ابتکار جالبی زده است. این شرکت در ازای 50 دلار کلاهی به مشتریان خود می‌دهد که در روز به وسیله باتری‌های خورشیدی انرژی خورشید را جذب و در شب برای چراغی که روی آن تعبیه شده است استفاده می‌کند تا مشتریان این شرکت دیگر مشکل خواندن کتاب در شب را نداشته باشند!

 


 

 

 

 

 

 

 

سریع‌ترین ماوس جهان
شرکت ‌Logitech‌ توانست اسکرول فوق سرعتی را به ماوس‌های خود اضافه کند. این ماوس مجهز به سیستم بلوتوث نیز است. پس دیگر نگران گشتن در یک متن عظیم نباشید! زیرا می‌توانید تنها با حرکت یک اشاره انگشت از بالا تا پایین آن را یک‌جا طی کنید.

 


 

 

 

 

 

 

گوشی موبایل با صفحه لمسی برای نابینایان
این طرح گوشی موبایل برای افراد نابینا داده شده است و شبیه به آی‌فون فعلی است با این تفاوت‌که به جای صفحه نمایشگر لمسی، فقط یک صفحه سفید دارد که نقاطی از آن برجسته می‌شود و به‌حروف بریل با کاربر ارتباط برقرار می‌کند. اگر این تلفن به‌تولید انبوه‌برسد، کمک بزرگی به نابینایان خواهد کرد.



 

 

 

 

 

 

 

 

انتقال بو از راه اینترنت
شرکتی در ژاپن، دستگاهی ساخته است که به ‌USB‌ کامپیوتر وصل می‌شود و توسط 6 رایحه اصلی که در آن قرار دارد، می‌تواند بوهای مختلفی که یک شخص برای شما می‌فرستد را تولید کند.

 


 

 

 

 

 

 

کامپیوتر ضد آب
این کامپیوتر با نام ‌F500WPC-‌ با اینکه زیاد زیبا نیست ولی اولین کامپیوتر ضدآبی است که تولید شده. این دستگاه از پورت‌های ضد آب تشکیل شده و بدون فن است. این دستگاه بدون سیستم‌عامل برای شما ارسال می‌شود ولی با سیستم‌عامل‌های ‌Xp‌، ویستا و لینوکس سازگار است و می‌توانید هرکدام را که خواستید نصب کنید و زیر آب بروید!

 


 

 

 

 

 

 

خانه دیجیتال
پاناسونیک ثابت کرد که در ابداع فناوری‌های با مصرف خانگی بی‌نظیر است. این تلویزیون که قابلیت دریافت کابل‌های ورودی آی‌فون، آی‌پاد و دوربین‌های دیجیتال با کابل ‌USB‌ معمولی را داراست‌، می‌تواند تصاویر و فیلم‌ها را از روی این دستگاه‌ها برداشت کرده و روی صفحه نمایشگر بزرگ خود نشان بدهد. ‌


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها