جام‌جم: عیسی و علو ترائوره که قرار بود از هفته گذشته در تمرینات سایپا حاضر باشند، هنوز به ایران نیامده‌اند. همین بی‌نظمی باعث شده تا محمد مایلی‌کهن عذر هر 2 بازیکن را در غیاب آنها بخواهد. جلیل امیری، سرپرست سایپا با تایید این خبر، گفت: تکلیف سیدجلال حسینی هم امروز مشخص می‌شود. او پیشنهاد مالی خوبی از یکی از باشگاه‌ها دارد و احتمال دارد از سایپا جدا شود.
کد خبر: ۲۶۲۳۱۹

دست‌نشان قید استیل را زد

ایسنا: نادر دست‌نشان از ادامه‌ همکاری با باشگاه استیل‌آذین انصراف داد و درباره تصمیمش گفت: تاخیر بیش از حدی در آغاز برنامه‌های تیم به وجود آمده است. شاید باشگاه استیل آذین، هدایتی و هیات مدیره آن این توانایی را داشته باشند که تیم را از شرایط موجود خارج کنند، اما من این توانایی را ندارم که در یک ماه بازیکنان را جذب کرده، بدنسازی را انجام دهم و مقام آنچنانی هم کسب کنم.

مهابادی گزینه‌ جدید سپاسی

ایسنا: داوود مهابادی هم به جمع گزینه‌های سرمربیگری مقاومت شهید سپاسی شیراز پیوست. مهابادی با اشاره به این مساله که مسوولان باشگاه مقاومت در هفته‌های گذشته از وی درخواست برنامه کرده‌اند، گفت: در این هفته بار دیگر از سوی باشگاه مقاومت با من تماس گرفتند و مذاکرات جدی‌تری برای حضورم در این تیم صورت گرفت و قرار است ظرف یکی دو روز آینده پاسخ نهایی را اعلام کنند.

بانوان فوتبال مقابل ملوان

جام‌جم: تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان، ساعت10 صبح امروز در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی مقابل تیم بانوان ملوان بندرانزلی به میدان می‌رود. این آخرین بازی تدارکاتی این تیم پیش از اعزام به تایلند است. شاگردان شهرزاد مظفر، پنجشنبه آینده برای حضور در جام ملت‌های آسیا راهی تایلند می‌شوند.

بازگشت نگودی به ابومسلم

فارس: جان نگودی، بازیکن کامرونی ابومسلم با وجود عقد قرارداد با سایپا، به مشهد بازگشت و قرار است فصل آینده هم برای ابومسلم بازی کند. با این حال نادر فریاد شیران، مربی سایپا درخصوص این بازیکن گفت: او با سایپا قرارداد دارد و نمی‌تواند به ابومسلم برگردد!

4 تیم در جام سرداران شهدای اردبیل

جام‌جم: تیم‌های مس کرمان، ملوان و راه‌آهن آمادگی خود را برای حضور در مسابقات چهارجانبه‌ جام سرداران شهدای اردبیل اعلام کردند. این بازی‌ها به میزبانی تیم منتخب اردبیل در روزهای 17 و 19 تیرماه در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می‌شود.

سیدصالحی به دنبال تسویه حساب

جام‌جم: سیدمهدی سیدصالحی که هفته گذشته با باشگاه استقلال تهران قرارداد امضا کرده بود برای حضور در این باشگاه با مشکلاتی مواجه شده و باید از باشگاه سابق خود تسویه حساب بگیرد.

سنگاپور حریف بعدی نوجوانان فوتبال

جام‌جم: قرار بود روز گذشته تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در بازی دوم خود در چارچوب رقابت‌های آسیایی نوجوانان، به مصاف فیلیپین برود که این دیداربه دلیل یک مورد مشکوک به آنفلوآنزای خوکی در بین بازیکنان حریف لغو و ایران به عنوان تیم اول گروه خود معرفی شد. به این ترتیب تیم ایران در دور دوم شنبه به مصاف سنگاپور می‌رود تا در صورت پیروزی راهی دور نیمه نهایی شود.

تیم فوتبال امید معرفی شد

جام‌جم: اسامی تیم فوتبال امید برای حضور در اردوی آفریقای جنوبی به شرح زیر اعلام شد: محمد مظاهری، سروش رفیعی، ایمان موسوی (مقاومت)، داوود نوش‌صوفیانی (راه‌آهن)، احسان حاج‌صفی، رسول کر، حسن جعفری، شهریار شیروند، سعید جعفری (سپاهان)، شجاع خلیل‌زاده (مس رفسنجان)، حسین ابراهیمی، هادی سهرابی (داماش)، بختیار رحمانی، آرش افشین (فولاد)، محسن مسلمان (ذوب‌آهن)، کریم انصاری‌فر، مصطفی اسلامی، امین حاج‌محمدی (سایپا)، مهدی دغاغله، امیر شرفی (استقلال اهواز)، امید ابوالحسنی، وحید علی‌آبادی (پاس همدان)، رضا حقیقی‌شاندیز (پیام مشهد)، سیامک کورشی (ملوان)، صالح خلیل‌آزاد، رضا طهمورثی (برق شیراز)، سیدرضا امیری (پیکان) و احمد کامکار (مس کرمان)‌.

بازیکنان تیم امید باید شنبه (6 تیر)‌ خود را به مربیان در هتل المپیک معرفی کنند و از یکشنبه نیز تمرینات آغاز می‌شود. تیم ملی 11 تیر عازم آفریقای جنوبی می‌شود تا دو بازی تدارکاتی برگزار کند.

فدراسیون فوتبال باید توضیح دهد

جام‌جم: محمد علی‌آبادی، رئیس سازمان ورزش در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به شکست و عدم راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، گفت: ما از فدراسیون فوتبال خواسته‌ایم که در این خصوص توضیحات لازم را ارائه کند.

فوتبالی‌ها سه‌شنبه در مجلس

جام‌جم: رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس از حضور مسوولان فدراسیون فوتبال در مجلس خبر داد. یحیی‌زاده گفت: قرار است سه‌شنبه هفته آینده کفاشیان و تاج‌ رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای ارائه توضیحاتی درباره فوتبال و نتایج کسب شده به مجلس بیایند.

استیلی جدی‌ترین گزینه‌ داخلی هدایتی

ایسنا: با توجه به قطعی شدن جدایی نادر دست‌نشان از باشگاه استیل آذین، مسوولان این باشگاه در حال رایزنی با مربیان خارجی و داخلی هستند. در حال حاضر جدی‌ترین گزینه داخلی باشگاه استیل‌آذین، حمید استیلی است که هدایتی به صورت مستقیم با وی در حال مذاکره است. همچنین هدایتی در هفته‌ گذشته مذاکراتی را با آری‌ هان، مربی هلندی انجام داده بود که این مذاکرات بی‌نتیجه پایان یافت. به گفته هدایتی، امروز سرمربی جدید استیل‌آذین معرفی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها