ژاله کرندی از تهران: در مجتمع‌های مسکونی برای آب و گاز، کنتورهای مشترکی وجود دارد که هیچ کنترلی روی آنها نیست. از اداره آب و گاز درخواست رسیدگی و حل این مشکل را دارم.
کد خبر: ۲۶۲۱۹۷

یک شهروند: افرادی که فاقد ضامن معتبر هستند، از دریافت وام ازدواج بی‌نصیب مانده‌اند. از دولت درخواست دارم تا در این خصوص نیز تدبیری بیندیشد.

عباس جعفری از ملارد: کارگران نانوایی‌ها از حق بیمه که برای همه کارگران اعمال می‌شود، ‌محروم مانده‌اند.

یک شهروند از تهران: از شهرداری تهران درخواست احداث پل ماشین رو از شرق به غرب بزرگراه افسریه و بالعکس را دارم.

کعبی از شادگان خوزستان: از اداره برق شادگان به دلیل زحمات بسیارش برای وصل برق، کمال سپاس را دارم.

زهرا حلاجی از تهران: از شهرداری منطقه 5 در خواست دارم با فرا رسیدن فصل تابستان، وسایل بازی بوستان بهاران واقع در فلکه دوم شهران را مجددا نصب کند.

راستاد از تهران: ضلع شمالی بوستان نفت واقع در شهرک نفت (شمال ازگل) نیمکت‌های کمی دارد. از شهرداری منطقه یک درخواست می‌شود در این بوستان نیمکت نصب کنند.

صابر از اندیمشک: سازمان آب و برق با ارسال جابه‌جای قبوض برق و ثبت بی‌مورد بدهی پیشین، مشترکان خود را کلافه کرده است.

سلگی از نهاوند: بیمارستان آیت‌الله علی مرادیان نهاوندیان، تنها بیمارستان دولتی شهرستان نهاوند است که روزهای تعطیل، پوشش‌دهی به بیماران در آن ضعیف است.

محسن حسینی از ساوه: ورودی‌های شهر ساوه فاقد فضای سبز است و هیچ‌گونه شهرک‌سازی در این منطقه نمی‌شود.

حیدری از زاهدان: 3 روز است منطقه زیباشهر زاهدان با قطعی برق مواجه است؛ در صورتی که وزارت نیرو اعلام کرده است امسال هیچ گونه قطعی برق نخواهیم داشت.

جلال نورانی: مدتی است با کارت جانبازی خود، مجاز به تردد از خیابان‌های حریم طرح ترافیک نیستم و مرا جریمه می‌کنند، علت چیست؟

موسوی از قیدار زنجان: این شهرستان از داشتن امکانات اولیه همچون آسفالت، مراکز تفریحی، جدول، درخت و... محروم است و شهرداری نیز نسبت به این مساله بی‌تفاوت است.

خداجو از جاده ساوه: شورای حل اختلاف شهرک گلستان بعضا نسبت به راه اندازی کار هموطنان سهل‌انگاری می‌کند.

شوندی از شهریار: امسال برای اجرای اصلاح الگوی مصرف قرار است، مدرسه راهنمایی روستای ما (حصار‌جیرک) با داشتن 80 دانش‌آموز تعطیل شود و دانش آموزان برای ادامه تحصیل به مرکز شهریار که کیلومترها از ما دور است بروند.

پیرو درج پیام مورخ 27 اردیبهشت ماه، روابط عمومی ‌ناجا با ارسال نامه‌ای اعلام کرده است: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلا‌م داشته، پیگیری‌های لازم درخصوص آموزش کمک‌های اولیه برای متقاضیان دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی صورت پذیرفته و در صورت امکان، آموزش کمک‌های اولیه اجباری خواهد شد.

در پی درج پیامی، روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با ارسال نامه‌ای اظهار کرد: تصمیم‌گیری درخصوص زمان‌بندی و نحوه توزیع سهام عدالت در حیطه وظایف این سازمان نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها