چهارگوشه ایران

خرم‌آباد - خبرنگار جام‌جم: به مناسبت فرارسیدن هفته قوه‌قضاییه نمایشگاهی با عنوان عملکرد 10 ساله دستگاه‌های قضایی لرستان در خرم‌آباد افتتاح شد. این نمایشگاه تا 6 تیر ماه در محل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برپاست. خرم‌آباد - خبرنگار جام‌جم: مسوولان لرستان جهت جذب هر چه بیشتر گردشگران به این استان، جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای ایام تابستان و نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی در این استان برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۲۰۱۶

شیراز - خبرنگار جام‌جم: دومین همایش تئاتر نمایش و نیایش در شهریور 88 با موضوع قصص، احادیث و روایات مذهبی، تاثیر احادیث و روایات در زندگی روزمره، زندگی و شخصیت والای حضرت علی (ع) در شیراز برگزار می‌شود.

ارومیه - خبرنگار جام‌جم: به گفته معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از 100هزار نفر پیش‌بینی شده برای بازدید از 3 استان غربی کشور، آذربایجان غربی آماده پذیرش 20 هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور خواهد بود.ورود کاروان‌های راهیان نور از دهم تیرماه آغاز و تا 28 مرداد ادامه دارد.

ارومیه - خبرنگار جام‌جم: برداشت کلزا از 2 هزار و 700 هکتار از مزارع آذربایجان غربی آغاز شد. قیمت تضمینی هر کیلوگرم کلزا در سال جاری حداقل 6200 ریال است و از 5 تیرماه خرید تضمینی این محصول در مناطق مختلف آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

اهواز‌ - خبرنگار جام‌جم: به گفته مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، تمام نقاط این استان در دوره خشکسالی با مشکل کمی و کیفی منابع آب مواجه شده‌اند.

اهواز - خبرنگار جام‌جم: مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک از راه‌اندازی رستوران سنتی در قلعه مختار این شهرستان توسط سازمان میراث فرهنگی خبر داد. به گفته وی کار اجرایی این طرح از هفته آینده آغاز می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه آسیب در بنا از سوی پیمانکار این طرح متوقف می‌شود.

بیرجند - خبرنگار جام‌جم: انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان زعفران استان یک ماه دیگر در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بیرجند راه‌اندازی می‌شود.

بیرجند - خبرنگار جام‌جم: بیست و هفتمین دوره اردوهای سراسری و منطقه‌ای کمیته امداد امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور در اردوگاه یادگاران امام (ره) خراسان جنوبی آغاز شد.

شوشتر -‌ خبرنگار جام‌جم: خانه هنرمندان شهرستان شوشتر با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این شهرستان اقدام به برگزاری شاهنامه‌خوانی در خانه مستوفی کرد. هدف از برگزاری این مراسم آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با شاهنامه، ترویج شاهنامه‌خوانی و آشنایی بیشتر جامعه با آثار کهن فرهنگی و هنری ایران زمین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها