مصطفی شریفی: بیش از یک سال و نیم می‌شود که قرار است طرح تفصیلی کرج اعلام شود، ولی تاکنون شهرداری این شهرستان چنین اقدامی‌ نکرده و آن را به امروز و فردا حواله می‌دهد. سعید پاک مهر: با وجود راه اندازیBRT در بزرگراه افسریه و مسدود کردن جوی‌های فاضلاب، شاهد هجوم جانوران موذی از جمله موش‌ها به مغازه‌های اطراف این بزرگراه هستیم، چرا شهرداری فکری اساسی برای رفع این معضل نمی‌کند؟
کد خبر: ۲۵۹۶۶۴

میرزاده از تهران: آموزش پرورش منطقه 15 نسبت به پرداخت یارانه مسکن فرهنگیان اقدام کند.

سید احمد کیایی‌طالقانی: قانون نظام هماهنگ حقوق برای تمامی کارکنان و بازنشستگان اجرا شده است، اما بازنشستگان بانک‌ها از این امر مستثنا و به بوته فراموشی سپرده شده‌اند.

قدسی از قم: کارمندان شهرداری مشمول نظام پرداخت هماهنگ حقوق نشده‌اند، ای کاش این قشر از جامعه نیز از این قانون بهره‌مند می‌شد.

یک هموطن از تهران: دو ماه پیش برای شکایت به اداره دادگستری ناحیه 12 واقع در منطقه 12 مراجعه کردم که هزینه تمبر آن 500 تومان شد و 20 روز بعد برای ارائه شکایت دیگری به دادگستری این ناحیه رفتم که این بار مبلغ 5000 تومان برای تمبر از من گرفتند، علت این تغییر قیمت برای چیست؟

فردین از کرمانشاه: کارگران شرکتی در وضعیت بسیار بغرنجی هستند، ولی متاسفانه هیچ ارگانی به فکر آنها نیست.

صمدیان از فردیس کرج: تنها دارایی‌ام که یک دستگاه خودروی پیکان بود، توسط فردی کلاهبردار از دستم گرفته شد و با این که 5 سال است از وی شکایت کرده‌ام، اما تاکنون به مشکلم رسیدگی نشده است.

منصور شریفی از اصفهان: 14 سال است که بازنشسته بانک ملی شده ام و هنوز حقوقم 350 هزار تومان است و تاکنون پرداخت نظام هماهنگ حقوق در مورد من و بازنشستگان بانک اعمال نشده است.

 یک شهروند از تهران: مغازه‌های ماهی فروشی خیابان سرچشمه بی‌آن‌که ماهی‌های خود را در یخچال نگهداری کنند با پخش کردن ماهی‌ها در گوشه‌ای از مغازه خود، اقدام به فروش آنها می کنند در صورتی که با گرم شدن هوا، احتمال فساد گوشت ماهی در خارج از یخچال بسیار بالاست.

پیرو درج پیامی‌ مورخ 22/7/87 درخصوص «برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در بوستان خوارزم واقع در فاز 4 شهرک غرب» روابط عمومی ‌ناجا با ارسال نامه‌ای اعلام کرد: فرماندهی انتظامی‌ تهران بزرگ در خصوص تردد قاچاقچیان مواد مخدر به نشانی مذکور اعلام داشته، عملیات پاکسازی توسط عوامل انتظامی‌ پلیس مبارزه با مواد مخدر در محل قید شده انجام شد که اهالی محل از این اقدام نیروی انتظامی ‌استقبال و اظهار رضایت‌مندی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها