سید حسن خمینی در مرقد امام:

مسئولین نظام پاک دستند

تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) با ذکر این نکته که با روش غیر اخلاقی نمی توان پاسدار حقیقت بود، گفت: امام اگر امام شد واگر در تاریخ ماندگار شد، رهبری بود که در اوج اقتدار و حکومت اخلاق را فرو نگذاشت و یک لحظه منیت خود را بر رفتارهایش حاکم نکرد.
کد خبر: ۲۵۷۰۵۸

به گزارش خبرگزاری مهر،مراسم بیستمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز پنجشنبه با حضورهزاران نفر از عاشقان و شیفتگان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در مرقد مطهر ایشان و با سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی آغاز شد.

سیدحسن خمینی با تشکر ازحضور گسترده مردم در مراسم سالگرد امام (ره)  به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد وگفت: شرکت در انتخابات حق همه آحاد مردم است و همه باید از این حق استفاده کنند. حق شرکت در انتخابات از آن حقوقی است که حتما باید از آن استفاده کرد

وی گفت: انتخابات مظهر وحدت ملی ماست.

سید حسن خمینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با روش غیر اخلاقی نمی توان پاسدار حقیقت بود و در دنیا هیچ چیز ارزش آن را ندارد که ما پا روی اخلاق بگذاریم.

یادگار امام گفت: امام اگر امام شد، اگر در تاریخ ماندگار شد، رهبری بود که در اوج اقتدار و حکومت اخلاق را فرو نگذاشت و یک لحظه منیت خود را بر رفتارهایش حاکم نکرد.وی افزود: تمایز امام با دیگران این بود که هیچ گاه به خاطر منافع و اغراض خود اخلاق را زیر پا نگذاشت.

سید حسن خمینی اظهار داشت: مسئولین نظام پاک دست هستند و اگر اشکالی هم بوده قوه قضائیه برخورد کرده است.

تولیت آستان مقدس امام خمینی گفت: امروز ما درگوشه وکنار دستهایی را می بینیم که بذر نفاق و کینه را می کارند و ما باید مراقب باشیم که بذری را نکاریم که از قبل آن نفاق، دورویی و کینه سبز شود.

سید حسن خمینی گفت: ما باید از عمق جان از نظام پاسداری کنیم و به وحدت ملی بیاندیشیم و نگذاریم که آن گونه که دشمن می خواهد دوپاره شویم در عین حالی که می توانیم اختلاف نظر داشته باشیم.

صدها خبرنگار از سراسر جهان در مراسم ارتحال حضرت امام 0ره) حضور دارند و به مخابره اخبار مربوط به این مراسم می پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها