چهارگوشه ورزش

پاداش در فرودگاه

جام‌‌جم: مشاور فدراسیون وزنه‌برداری، پاداش نقدی قهرمانان مسابقه‌های آسیایی را در فرودگاه به ملی‌پوشان پرداخت کرد و به قهرمانان این مسابقه‌ها 5/1 میلیون تومان، دارندگان مدال نقره یک میلیون تومان و برندگان مدال برنز نیم میلیون تومان پاداش نقدی پرداخت شد. تیم ایران پس از سال‌ها، قهرمانی وزنه‌برداری آسیا را با هدایت حسین رضازاده به دست آورد.
کد خبر: ۲۵۳۶۹۳

وزنه‌برداری روی ریل پیروزی

جام‌جم: بهرام افشارزاده، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری پس از قهرمانی تیم ملی در رقابت‌های آسیایی قزاقستان ابراز امیدواری کرد؛ رقابت‌های جهانی جوانان در رومانی و بزرگسالان در کره هم قدرتمندانه پشت‌سر گذاشته شود.افشارزاده گفت: خوشبختانه وزنه‌برداری روی ریل پیروزی قرار گرفته و مطمئنا اگر با همین روند حرکت کند، در بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو و المپیک 2012 لندن برای ورزش ایران افتخارآفرین خواهد بود.

جوانان هندبال عازم ارمنستان شدند

جام‌جم: تیم هندبال جوانان ایران که خود را آماده حضور در رقابت‌های هندبال جوانان جهان در قاهره می‌کند، بعدازظهر دیروز راهی کشور ارمنستان شد تا در تورنمنت چهارجانبه این کشور شرکت کند.

موسوی رکورد پرتاب چکش ایران را شکست

مهر: کاوه موسوی، پرتابگر جوان کشورمان با پرتاب 73 متری چکش ضمن کسب مدال نقره تورنمنت بین‌المللی اکراین، رکورد ملی ایران را هم که متعلق به خودش بود، حدود 2 متر جابه‌جا کرد.

ایران با 70 ورزشکار در یونیورسیاد

ایرنا: به گفته مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، ایران با 70‌ورزشکار در 7 رشته بسکتبال، تکواندو، پومسه، دوومیدانی، تنیس روی میز، جودو و تیر و کمان در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های ورزشی دانشجویان جهان یونیورسیاد شرکت خواهد کرد. این مسابقه‌ها 11 تا 22 تیرماه در کشور صربستان برگزار می‌شود.در دوره قبلی مسابقه‌ها ایران بین 67 کشور حاضر با کسب 4 طلا، یک نقره و 4 برنز عنوان سیزدهم را به دست آورده بود.

کوهنوردان اعزامی به پاکستان

ایرنا: تیم کوهنوردی هیات تهران با تصویب شورای برون‌مرزی سازمان تربیت‌بدنی برای صعود به قله 8035 گاشربروم پاکستان مشخص و معرفی شدند. این اعزام نیمه دوم خرداد ماه صورت می‌گیرد. یونس رضاخانی، علیرضا بهپرور، محمد نادریان، علی نصیری، مجتبی رحمان‌نژاد، مسعود طاهری و حمید سنجری، مسافران این سفر هستند.

تورنمنت خوب بدون استقبال خارجی‌ها

مهر: پتروشیمی تبریز، فاتح رقابت‌های بین‌المللی جام ریاست جمهوری شد. کاظم خاتون‌آبادی، سرمربی این تیم در پایان سطح تورنمنت را بالا ولی فاقد دوچرخه‌سواران قدرتمند خارجی دانست. خاتون‌آبادی از اعزام دوچرخه‌سواران کشورمان به تورنمنت‌های اروپایی برای نخستین‌بار هم خبر داد.

بانوان شمشیرباز در ساتلایت باکو

ایرنا: تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بانوان برای شرکت در اردوی 5 روزه‌ای مشترک و حضور در رقابت‌های جام ساتلایت باکو، راهی جمهوری آذربایجان شد. اکرم مستقل‌چی، آیسان قمصری، فاطمه تعادل‌خواه، پریماه برزگر و محدثه طاهرخانی اعضای این تیم هستند.

اعزام تیم مینی‌گلف بانوان به مسابقه‌های جهانی

جام‌جم: عیسی اسحاقی، رئیس فدراسیون گلف از اعزام تیم ملی مینی‌گلف ایران به مسابقه‌های جهانی دانمارک خبر داد. این مسابقه‌ها مرداد امسال برگزار می‌شود.

نوجوانان والیبال به ایتالیا دعوت شدند

ایسنا: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به عنوان قهرمان جهان به تورنمنت چهارجانبه برگامو ایتالیا دعوت شد. در این تورنمنت که 16 تا 22 آگوست برگزار می‌شود، علاوه بر ایران، آرژانتین (نایب قهرمان جهان)‌، برزیل (تیم سوم دنیا)‌ و ایتالیای میزبان (تیم نهم جهان)‌ نیز حضور دارند.

ساعی عضو هیات مدیره باشگاه نفت شد

جام‌جم: چند روز پس از این که اعلام شد هادی ساعی به عضویت هیات مدیره باشگاه سایپا درآمده است، خبر عضویت قهرمان پیشین تکواندوی جهان و المپیک در هیات مدیره باشگاه نفت هم منتشر شد.

230 هزار نفر در همایش پیاده‌روی ایلام

جام‌جم: ششمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان ایلام با حضور بیش از 230 هزار نفر معادل نیمی از جمعیت استان ایلام برگزار شد. در این همایش، شرکت‌کنندگان از میدان ورودی شهر ایلام تا منطقه تفریحی چغاسبز به مسافت 15 کیلومتر پیاده‌روی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها