گروه رسانه: فیلم معروف «تایتانیک» با سرپرستی و گویندگی افسانه پوستی به جای کیت وینسلت و گلوریا استوارت برای شبکه نمایش خانگی دوبله شد. ماجراهای این فیلم موفق از جایی آغاز می‌شود که مردی گنج‌یاب به نام بروک لاوت می‌کوشد در بقایای کشتی غرق شده تایتانیک، یک قطعه الماس را پیدا کند. او نقاشی زن جوانی را می‌یابد که آن الماس را بر گردن دارد.
کد خبر: ۲۵۳۴۰۲
پیرزنی به نام رز داوسن ادعا می‌کند که تصویر نقاشی شده مربوط به اوست. او در کشتی بروک لاوت ماجراهایی را که در تایتانیک برایش روی داده، تعریف می‌کند. افشین زی‌نوری (لئوناردو دی‌کاپریو)، سعید مظفری (بیل پاکستون)، چنگیز جلیلوند (بیلی زین)، مریم صفی‌خانی، زویا خلیل‌آذر، میرطاهر مظلومی، حسن کاخی، شهراد بانکی، علی منافی، حسین نورعلی، محمدرضا سیکارودی، اسفندیار مهرتاش، امید فرمان‌نیا، کریم بیانی، مجتبی شمس، علیرضا دیباج،‌ عادل کریمی، الهام چارانی و مرضیه صدرایی از جمله دوبلورهای این فیلم هستند.

فیلم‌های «شیادان» و «میمون دیوانه» نیز با سرپرستی پوستی برای شبکه ویدئویی دوبله شد.«شیادان» درباره 2 زن جوان به نام‌های مارتی و کازمو است که با نفوذ به سیستم‌های الکترونیکی یکی از بانک‌ها، از حساب یکی از احزاب مقداری پول سرقت می‌کنند. پلیس، کازمو را دستگیر می‌کند، اما مازتی می‌گریزد. 20 سال بعد، ماجرایی باعث می‌شود آنها رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

تعدادی از دوبلورهای این فیلم عبارتند از:‌ چنگیز جلیلوند (رابرت ردفورد)، ناصر تهماسب (بن کینگزلی)، غلامرضا صادقی (سیدنی پواتیه)، زانیار بهرامی (ریور فینیکس)، امیر حکیمی(دان آیکروید)، امیر منوچهری (دیوید استراترن)، امیر عطرچی، حسن کاخی و بتسابه کاظمی.

«میمون دیوانه» درباره یک استاد کونگ‌فوست که با خواهرش در یک مهمانی شرکت کرده است. این مهمانی در حقیقت توطئه‌ای است که دوان برای او ترتیب داده. حاضرانی در مهمانی به او تهمت دزدی می‌زنند و به عنوان مجازات، دستش را ناقص می‌کنند. شاگردش از او می‌خواهد که کونگ‌فوی میمون دیوانه را آموزش دهد تا بتواند از دشمنان انتقام بگیرد.

کسری کیانی (استاد چن)، تورج نصر (شاگرد)، ابراهیم شفیعی، ‌کورش فهیمی، علی جلیلی‌باله، علی‌اصغر رضایی‌نیک و شیلا آژیر از جمله گویندگان این اثر هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها