برای انتقام از مدیر آژانس انجام گرفت

چاپ 10 هزار بلیت جعلی

مردی که با انگیزه انتقامگیری از صاحب یک شرکت هواپیمایی ، 10 هزار بلیت مربوط به این شرکت را جعل کرده بود و قصد فروش آنها را به 2 آژانس هواپیمایی دیگر داشت، دستگیر شد.
کد خبر: ۲۵۲۴۳۲

به گزارش «جام‌جم» ، چندی قبل نماینده حقوقی این شرکت با ارائه شکایت از صاحبان 2 آژانس هواپیمایی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران، از آنها به اتهام جعل بلیت‌های شرکت خود شکایت کرد.

مرد شاکی در اظهاراتش به بازپرس رودگر گفت: روز گذشته مدیر یکی از چاپخانه‌های تهران با محل کارم تماس گرفت و خواست برای پرداخت هزینه چاپ 10 هزار بلیت سفارش داده شده و تحویل گرفتن آن به چاپخانه بروم. با شنیدن حرف‌های این مرد بیان کردم، اشتباه می‌کند و چنین سفارشی را این شرکت به او نداده است.

وقتی با اصرارهای متعدد صاحب چاپخانه روبه‌رو شدم، از او خواستم بلیت‌ها را به محل کارم بیاورد که قبول کرد. پس از مشاهده بلیت‌ها متوجه شدم آنها از روی نمونه اصلی بلیت مربوط به شرکتمان چاپ شده است.

به دنبال شکایت این مرد، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران قرار گرفت و صاحب چاپخانه که بلیت‌ها را تهیه کرده بود، به مرکز پلیس احضار شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

این مرد در اظهاراتش ادعا کرد بلیت‌ها را مردی در اختیارش قرار داده است که در یک آژانس هواپیمایی کار می‌کند.

ردپای کارمند اخراجی

ماموران با اطلاعاتی که از وی به دست آوردند، به چهره‌نگاری رایانه‌ای پرداختند که در نتیجه معلوم شد تصویر رایانه‌ای شباهت بسیاری به کارمند اخراجی شرکت دارد. با مشخص شدن این موضوع ، وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و  هفته گذشته دستگیر شد. با انتقال متهم به مرکز پلیس وی مورد بازجویی قرار گرفت و به سفارش دادن این بلیت‌ها اعتراف کرد.

اعتراف متهم

متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی قبل از محل کارم اخراج شدم و در شرکت دیگری که در زمینه تهیه و فروش پاکت‌های بلیت آژانس‌های هواپیمایی فعالیت داشت، مشغول به کار شدم.

مدتی بعد تصمیم گرفتم از روی یک نمونه بلیت شرکت هواپیمایی که در اختیار داشتم جعل کنم و با فروش بلیت‌ها به 2 آژانس هواپیمایی دیگر از مدیر آژانس انتقام بگیرم.

بنابراین با 2 آژانس هواپیمایی صحبت کردم و قرار شد بلیت‌ها را به قیمت پایین‌تری به آنها بفروشم و نمونه‌های جعلی را هم به آنها نشان دادم که تعدادی از آنها را از من خریدند و قرار شد 10 هزار بلیت دیگر تهیه کنم و تحویل آنها دهم.

وی افزود: چند روز قبل از تحویل سفارش، بر سر قیمت بلیت‌ها با آنها به توافق نرسیدیم. به همین دلیل من متواری شدم و آنها ماندند و صاحب چاپخانه و بلیت‌هایی که باید پول آنها را می‌پرداختند.

به دنبال اظهارات این متهم، وی با قرار قانونی از سوی بازپرس رودگر، رئیس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران روانه زندان شد و تحقیقات تکمیلی از وی برای دستگیری سفارش‌دهندگان و همدستان احتمالی وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها