حادثه در جهان

کشف جسد حلق آویز کودک انگلیسی در اتاقش

سایت پلیس: جسد دختر بچه انگلیسی حلق آویز در اتاق خوابش پیدا شد. به گزارش بی.بی.سی، جسد یک دختر بچه 10 ساله انگلیسی در حالی که حلق‌آویز شده بود، در منچستر پیدا شد. براساس این گزارش، یکی از اعضای خانواده این دختر، جسد او را در اتاق خوابش کشف کرد و با تماس خانواده قربانی با فوریت‌های پزشکی، دخترک به بیمارستان انتقال یافت. این در حالی بود که پزشکان اورژانس، مرگ این دختر را بر اثر خفگی اعلام کردند. پلیس انگلیس هنوز شخصی را در ارتباط با مرگ این کودک دستگیر نکرده است. این گزارش حاکی است، هنوز علت مرگ کودک مشخص نشده و پلیس در تلاش است بداند مرگ او حادثه، خودکشی یا قتل است. تحقیقات دراین باره ادامه دارد.
کد خبر: ۲۵۲۰۶۲

دانش‌آموزان شیکاگو زیر سایه وحشت

سایت پلیس: شیکاگو به قتلگاه دانش‌آموزان آمریکایی مبدل شده است.  به گزارش سی.ان.ان، شهر شیکاگوی آمریکا خطرناک‌ترین شهر این کشور برای دانش‌آموزان است.

هر چند شیکاگو در مقایسه با دیگر شهرهای بزرگ آمریکا دارای مقادیر زیادی سلاح یا افراد و گروه‌های جنایتکار نیست، با این حال این شهر به قتلگاه دانش‌آموزان و نوجوانان تبدیل شده و از ماه ژانویه تاکنون، حدود 36 دانش‌آموز در این شهر از سوی افراد مسلح یا همسالان خود به ضرب گلوله کشته شده‌اند.

گزارشگر سی.ان.ان، هم در گزارشی از شیکاگو با اشاره به افزایش کشتار دانش‌آموزان و نوجوانان در این شهر گفت: اکنون بسیاری از والدین و مردم شهر شیکاگو معتقدند، تنها راه جلوگیری از کشتار دانش‌آموزان و نوجوانان این شهر، اعمال قانون ممنوعیت حمل سلاح است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها