کد خبر: ۲۵۰۶۷۵

روبوت ظرف‌‌‌شو
شرکت پاناسونیک به‌تازگی روباتی طراحی کرده است که می‌تواند مثل انسان، مسوولیت شستن ظرف‌ها را به‌عهده بگیرد. این روبات که با همکاری موسسه تحقیقاتی ‌IRT‌ ساخته شده دستیار ‌KARKitchen ‌‌نام دارد. ‌

 


 

 

 

 

 

 

نمونه‌برداری رنگ از طبیعت ‌ ‌
مهم‌ترین چیز در نقاشی، رنگ است، ولی نمونه‌برداری از رنگ طبیعت دشوار است. اما با استفاده از این اسکنر، می‌توانید همچون ابزار قطره‌چکان در نرم‌افزارهایی نظیر فتوشاپ، از رنگ طبیعت نمونه‌برداری کنید و با استفاده از رنگ ساخته شده توسط کارتریج دستگاه، به نقاشی بپردازید.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کوچک‌ترین ماوس نوری جهان
کوچک‌ترین ماوس نوری جهان با ابعاد 65/17‌×‌21‌×‌42 میلی‌متر ساخته شده و ‌Z-nano‌ نام دارد. این ماوس که به اندازه شست انسان است، به‌رغم کوچکی، کاربری آسانی دارد.

 


 

 

 

 

 

یادآوری به جراحان فراموشکار ‌ ‌
جا گذاشتن گاز استریل یا چیزهای دیگر در بدن بیمار به هنگام جراحی اتفاق نادری نیست. از یک طرف یک جراح نباید تا این حد فراموشکار باشد و از طرف دیگر باید برای جلوگیری از این اتفاق چاره‌ای اندیشید. شرکت زیمنس نوعی تراشه ‌RFID‌ طراحی کرده است که با قرار گرفتن در گاز استریل می‌‌تواند پیش از اتمام عمل جراحی پزشک را از وجود خود مطلع سازد. ‌

 

 

 


 

 

 

برچسب تازگی
این برچسب که به‌شکل ساعت شنی طراحی شده، با گذشت زمان مصرف موادغذایی، متناسب با آن تغییر رنگ می‌دهد و خریدار را از مقدار ماندگی کالا آگاه می‌کند.

 


 

 

 

 

 

 

صفحه کلید منحصر به‌فرد
شاید کسانی که در تایپ با صفحه کلیدهای استاندارد مشکل دارند بتوانند با این صفحه کلید منحصربه‌فرد راحت‌تر کار کنند. با این دستگاه می‌توانید با استفاده از 8 انگشت خود و از جهات مختلف اطلاعات را به رایانه منتقل کنید. تایپ با این صفحه کلید مطمئنا تجربه جدیدی خواهد بود.

 


 

 

 

 

 

سی دی خراب‌کن ‌ ‌
زمانی که می‌خواهید یک سی‌دی شامل اطلاعات شخصی یا محرمانه‌ای را دور بریزید خوب است قبل از آن، از نابود شدنش اطمینان حاصل کنید، دستگاهی را که مشاهده می‌کنید می‌تواند هرگونه دیسک لیزری را غیرقابل خواندن کند. این محصول ‌DiscEraser‌ نام دارد و قیمت آن 13 دلار است.

 


 

 

 

 

 

 

خودروی دو تکه ‌ ‌
طراحی این خودروی منحصربه‌فرد به‌شکلی است که به علاقه‌مندان به سفر اجازه می‌دهد خانه خود را همیشه به‌همراه داشته باشند، اما در صورت لزوم از آن جدا شده و با خودرویی کوچک به گشت‌و گذار در شهر بپردازند. ‌


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها