ورامین - خبرنگار جام‌جم: بسیجی فعال، ارتشی و آزاده جانباز 70 درصد حاج مختار سالمی بعد از تحمل 31 بار عمل جراحی و به جان خریدن دردهای شدید 4 اردیبهشت‌ماه به شهادت رسید.
کد خبر: ۲۴۹۴۹۳

تبریز - خبرنگار جام‌جم: به منظور کنترل برداشت بی‌رویه از ‌آب‌های زیرزمینی، نصب کنتورهای هوشمند در یک دوره 3 ساله در چاه‌های آب اجرا می‌شود.این امر به دلیلبالا بودن حجم چاه‌ها در آذربایجان‌شرقی انجام می‌گیرد که 25 هزار حلقه است.

کاشان - خبرنگار جام‌جم: 20 قطعه عکس از پدیده‌های نادر نجومی به مناسبت سال جهانی نجوم در خانه عباسیان کاشان گشایش یافت. هدف از برگزاری این نمایشگاه، توجه به زیبایی‌های آسمان، ارتقای آگاهی‌ها و شکوفایی استعدادها و تشویق فعالان در این عرصه ذکر شد. همچنین برپایی این نمایشگاه می تواند برای تشویق دانشجویان علم نجوم و ایجاد انگیزه در آنها برای مطالعه پدیده‌های شگرف و جدید نجومی موثر باشد. این نمایشگاه یک هفته دایر است.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: رئیس کانون بازنشستگان آذربایجان شرقی گفت:مشکل مسکن بازنشستگان آذربایجان شرقی برطرف می‌شود.محمد مسگری در نشست مشترک فعالان جامعه کارگری و مسوولان تامین اجتماعی این استان از بدقولی دولت در افزایش ندادن دستمزدها که قرار بود از فروردین امسال اعمال شود، انتقاد کرد و گفت: با این رویه‌ای که دولت در پیش گرفته شاید این وعده‌ها تا پایان امسال هم محقق نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها