چهارگوشه ورزش

ترکیب تیم ملی جودو

جام‌جم: ترکیب تیم ملی جودو برای شرکت در اردوی تمرینی مشترک با ارمنستان اعلام شد. محمدعلی چالاک، وحید بنا، رضا چاه‌خندق، مجتبی نیک‌بین، علی معلومات، یوسف کریمیان، حمید قاسمی‌نژاد، رجبی، ذکریا، جلالی و خسروی‌نژاد به عنوان جودوکاران ملی‌پوش در کنار آرش میراسماعیلی (سرمربی)‌ یوسف مهری‌پور و علی‌اکبر کریمی‌زاده (مربیان)‌ راهی ایروان می‌شوند تا خود را آماده حضور در المپیک رزمی تایلند و رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایوان کنند.
کد خبر: ۲۴۸۸۰۷

حیدری: این تمام موجودیت کشتی ماست

ایرنا: علیرضا حیدری، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است، تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا  تایلند، تمام موجودیت و پتانسیل کشتی کشور است، در حالی که اکثر کشورها بعد از المپیک با پشتوانه‌ها و جوانان خود راهی چنین مسابقه‌هایی می‌شوند.

شاهین‌طبع: آنقدر هم از پتروشیمی قوی‌تر نیستیم

ایرنا: در بازی اول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال ، صبامهر با اختلاف 29 امتیاز پتروشیمی را شکست داد، ولی مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم صبا معتقد است اختلاف 2 تیم تا این حد نیست و چنین نتیجه‌ای ممکن بود به سود حریف هم رقم بخورد.

28 اردیبهشت، فینال لیگ  کشتی فرنگی

جام‌جم: سرانجام تاریخ برگزاری فینال لیگ برتر کشتی فرنگی اعلام شد. تورج لارودی، رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی، این تاریخ را 28 اردیبهشت اعلام کرد.

زمان پرواز ملی‌پوشان کشتی به تایلند

جام‌جم: رقابت‌های  کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی آسیا از 12 تا 17 اردیبهشت در پاتایای تایلند برگزار می‌شود. به همین منظور فرنگی‌کاران که مسابقه‌هایشان 12 و 13 اردیبهشت برگزار می‌شود، چهارشنبه همین هفته و کشتی‌گیران آزاد که 15 و 16 اردیبهشت مسابقه دارند، روز پنجشنبه به مقصد تایلند پرواز خواهند کرد.

سایپا حریفان خود را شناخت

ایرنا: قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال قهرمانی زنان باشگاه‌های آسیا برگزار شد و تیم سایپا نماینده کشورمان با نمایندگان ازبکستان، تایلند، کره شمالی و تایوان در گروه یک این رقابت‌ها قرار گرفت. این مسابقه‌ها با حضور 10 تیم از 11 خرداد در شهر ناخوم پائوم تایلند برگزار می‌شود.

اکبر فلاح، استاد افغان‌ها

جام‌جم: اکبر فلاح، قهرمان پیشین کشتی جهان و سرمربی پیشین تیم ملی جوانان برای برگزاری یک دوره کلاس آموزشی مربیگری کشتی آزاد راهی افغانستان می‌شود.

شطرنج ایران امروز آغاز می‌کند

جام‌جم: تیم ملی شطرنج ایران متشکل از احسان قائم مقامی، آتوسا پورکاشیان، ساراسادات خادم، شایسته قادرپور، غزل حکیمی‌فرد و شهره بیات از امروز رقابت‌های خود را در یازدهمین دوره مسابقه‌های شطرنج بین‌المللی امارات آغاز خواهد کرد.

پرواز وزنه‌برداران نوجوان ایران

جا‌م‌جم: تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران برای شرکت در رقابت‌های جهانی، 27 اردیبهشت تهران را به مقصد چیانگ مای تایلند ترک خواهد کرد.جورج زالای به عنوان سرمربی  و محمد نصیری، حسین توکلی و مسعود قاسمی، تیم‌ 9 نفره ایران را همراهی خواهند کرد.

لغو 2 دیدار مهم تیم ملی والیبال

جام‌جم: تیم ملی والیبال که برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی در بلغارستان به سر می‌برد، به دلیل آماده نشدن روادید تیم‌های ملی صربستان و یونان، این 2 دیدار بسیار مهم را از دست داد.

کرجی‌ها و گچسارانی‌ها در یک قدمی فینال واترپلو

جام‌جم: دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر واترپلوی ایران با پیروزی تیم‌های ایران توسعه کرج و نفت و گاز گچساران بر حریفان خود خاتمه پیدا کرد تا این 2 تیم قدرتمند، خود را در آستانه راهیابی به فینال ببینند.

آرین‌منش: راجع به دوشغله‌ها بزرگنمایی می‌شود

ایسنا: جواد آرین‌منش، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با رد طرح سازمان تربیت بدنی مبنی بر استثنای مسوولان ورزشی از مشمولیت قانون منع دوشغله بودن، گفت: آنچه این سازمان در مورد دوشغله‌ها عنوان کرده، بزرگنمایی است و برای این که مشکل چند نفر را حل کنند، می‌خواهند یک قانون را تغییر دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها