گروه جامعه: مدیرکل سلامت آموزش و پرورش از صدور شناسنامه سلامت برای 6 میلیون دانش‌آموز و فراهم ‌شدن امکان انجام چکاپ کامل سلامت از طریق این شناسنامه برای دانش‌آموزان خبر داد. حسن ضیاءالدینی در گفتگو با ایسنا توضیح داد: دانش‌آموزان پایه‌های اول و سوم ابتدایی، اول راهنمایی و اول متوسطه که شناسنامه سلامت دریافت کرده‌اند، می‌توانند با این شناسنامه به مراکز بهداشتی شهر و روستای خود مراجعه و به انجام چکاپ کامل سلامت در صورت نیاز اقدام کنند.
کد خبر: ۲۴۸۰۵۰
مدیرکل سلامت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد که امکان استفاده از شناسنامه سلامت برای دانش‌آموزان مذکور در سال‌های بعدی تحصیل نیز وجود دارد؛ زیرا شناسنامه سلامت در حکم پرونده سلامت این افراد محسوب می‌شود که به همراه داشتن آن در سال‌های بعدی تحصیلی الزامی است.

وی همچنین از آغاز به کار مدارس مروج سلامت از امسال خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر 2000 مدرسه مروج سلامت به صورت نمونه‌ در برخی شهرها راه‌اندازی شده و در قالب آنها، همه امکانات محیطی مورد نیاز برای تامین سلامت دانش‌آموزان و مربیان فراهم می‌شود.ضیاءالدینی افزود: با اجرای سراسری طرح، قطعا مدارس بیشتری تحت پوشش طرح مدارس مروج سلامت قرار خواهند گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها