رییس کلانتری 150 تهرانسر در جنوب غربی پایتخت گفت: اعضای باند سرقت لوازم داخلی خودرو با تلاش ماموران پلیس در منطقه جنوب غربی پایتخت دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۴۷۵۳۳

به گزارش ایرنا ، سرهنگ سعید عرب عامری دستگیری پنج عضو این باند سرقت داخل خودرو پس از اعلام یک فقره سرقت در روزهای آغازین اسفندماه سال گذشته، در اوایل سال جاری توسط پلیس انجام شد.

وی تصریح کرد: ماموران تجسس کلانتری 150 در جریان رسیدگی به این پرونده روز 20 اسفندماه گذشته فردی را به اتهام تحصیل چک‌ های مسروقه دستگیر کردند که این فرد در تحقیقات پلیسی سه نفر از همدستانش را معرفی کرد که این افراد نیز توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ عرب عامری اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از این سارقان در کار جعل مدارک و اسناد سابقه دارند براساس دستور رییس شعبه 18 دادسرای ناحیه 10 پرونده‌ تخلفات این افراد در ارتباط با جعل نیز توسط پلیس مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در این ارتباط چهار نفر از جاعلان سابقه ‌دار دیگر نیز به همراه آلات و ادوات جعل دستگیر شده و در تحقیقات به 60 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند.

رییس کلانتری 150 تهرانسر افزود: ماموران پلیس در بازرسی منزل مسکونی یکی از سارقان دستگیر شده 20 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی مدارک مسروقه را کشف و ضبط کردند.

وی در خصوص شگرد این سارقان گفت: اعضای این باند با شناسایی خودروهایی که کیف دستی، مدارک و لوازم قیمتی داخل آنها بود در یک فرصت مناسب اقدام به باز کردن درب خودرو ها کرده و به سرعت لوازم قیمتی و ارزشمند داخل خودرو را سرقت می‌کردند.

به گفته وی، تحقیقات از این افراد در خصوص اعمال مجرمانه دیگر به خصوص در بخش جعل با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها