تیم ملی فوتبال کره جنوبی که خود را برای حضور در دور برگشت از مرحله انتخابی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا آماده می کند، امروز در دیداری دوستانه از سد تیم ملی عراق گذشت.
کد خبر: ۲۴۲۷۳۱

به گزارش مهر ، تیم ملی فوتبال کره جنوبی یکی از حریفان تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله انتخابی مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 در گروه 2 آسیا عصر امروز در شهر «سوان» به دیدار تیم ملی عراق، قهرمان جام ملت‌های 2007 آسیا رفت و موفق شد با نتیجه 2 بریک میهمان خود را از پیش رو بردارد.

برای کره جنوبی در دیدار مقابل عراق دون هیون کیم (55) و چو سولی (71 - پنالتی) گلزنی کردند. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم کره جنوبی ابتدا در دقیقه 46 گل اول را دریافت کرده بود.

تیم ملی کره جنوبی در گروه 2 مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی در قاره آسیا با هشت امتیاز از چهار بازی پس از کره شمالی 10 امتیازی رده دوم جدول را در اختیار دارد. پس از این دو تیم، تیم ملی فوتبال کشورمان با شش امتیاز سوم و تیم‌های عربستان و امارات به ترتیب با کسب چهار و یک امتیاز رده‌های چهارم و پنجم را از آن خود کرده‌اند.

شاگردان «هو چونگ مو» روز چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته هفتم از مرحله انتخابی مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 در قاره آسیا به دیدار کره شمالی می روند. این دیدار به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها