انگار حاشیه‌سازی‌های رئیس‌جمهور فرانسه تمامی ندارد. اصلا انگار بی‌خیال کارهای دیپلماسی‌اش شده و دنبال همین حاشیه‌ها می‌گردد. این حاشیه‌ها از همان ابتدای ریاستش با جدا شدن از همسرش آغاز شد و بعد رابطه‌اش با خواننده و مدل ایتالیایی فرانسوی (کارلا برونی) خوراک تمام روزنامه‌های زرد جهان را جور کرد. بعدترش رسوایی‌های اخلاقی اعضای کابینه‌اش یکی پس از دیگری رو شد و حالا هم که یک گروه موسیقی هندی ضمن شکایت از رئیس‌جمهور فرانسه در دادگاه، از او درخواست غرامت کرده است.
کد خبر: ۲۴۱۰۹۰

به نوشته نشریه فرانسوی گلامور، گروه موسیقی هندیMGMT به اتهام کاربرد بی‌اجازه یک قطعه موسیقی کوتاه این گروه در کنگره ملی حزب جنبش برای اتحاد مردمی (حزب سارکوزی) و دو تصویر ویدئویی آنلاین، از رئیس‌جمهور فرانسه در دادگاه شکایت کرد و خواستار پرداخت غرامت مالی از سوی وی شد.

این در حالی است که حزب سارکوزی ضمن قبول استفاده بی‌اجازه از آهنگ این گروه در توجیه این اتهام مدعی شد که اشتباه آنها عمدی نبوده و به این گروه پیشنهاد پرداخت یک یورو غرامت نمادین داد! اما این گروه موسیقی ضمن رد این غرامت، پیشنهاد این حزب را توهین‌آمیز خواند!

اتهام وارده به نیکلا سارکوزی در شرایطی است که مجلس نمایندگان فرانسه قرار است هفته آینده قانونی بسیار خشن و سخت برای مبارزه با دزدی فرهنگی را که پیشنهاد آن توسط شخص سارکوزی مطرح شده، بررسی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها