هومان – مقالات دو روزنامه رایگان خارجی به درخواست خودم به نشانی ایمیلم می‌آید. ولی الان منصرف شده‌ام. به آدرسی که داده‌اند برای انصراف می‌روم، ولی ارسال قطع نمی‌شود. ‌ ‌
کد خبر: ۲۳۹۱۲۷

شاید کار اعلام انصراف خود را درست انجام نداده‌اید، اما به‌هر حال می‌توانید در ایمیل خود مشخص کنید که این میل‌ها اسپم هستند. از این پس چنانچه از آن فرستنده میلی برای شما ارسال شود، در اسپم میل شما قرار می گیرد.

حمید نصرتی قانعی، همدان ‌-‌ یک مبدل خوب برای تبدیل فایل‌های فلش به فرمت‌های ویدیوی قابل پخش در ‌DVD‌ معرفی کنید. یک مبدل هم برای تبدیل دایوایکس به‌فرمت ویدیویی معرفی کنید. نرم‌افزارهایی مرتبط از سایت‌های مختلف دانلود کرده‌ام که مدت اعتبار محدودی دارند و فایل با حجم کمی را تبدیل می‌کنند.

نرم‌افزارهای مختلفی برای تبدیل فایل‌های فلش به‌فرمت‌های ویدیویی وجود دارند که می‌توان به‌Eltima swf toolboxو ‌Wondershare Flash to Video Converter اشاره کرد. برای تبدیل فرمت ‌DIVX‌ به دیگر فرمت‌های ویدیویی می‌توانید از نرم‌افزارهای فراوانی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید؛ مانند ‌Ojosoft Total Viseo Converter‌ و ‌FX Mpeg Writer‌ استفاده کنید. این نرم‌افزارها و نرم‌افزارهای مشابه به‌راحتی قابل خرید از فروشگاه‌های مرتبط هستند. نرم‌افزارهایی که محدودیت در استفاده دارند، اغلب توسط خود شرکت سازنده برای جذب مشتری ارایه می‌شود و عملکرد کامل نرم‌افزار منوط به‌خرید نسخه کامل آن است.

محمد میرزایی، هشتگرد– مدتی است که طرز لاگ‌آن و لاگ‌آف در کامپیوترم تغییر کرده است و وقتی به بخش مربوطه در ‌User Accounts‌ می‌روم پیغام زیر نمایش داده می‌شود:

‌... Client services for Net Ware has disabled‌

‌Client Service‌ با صفحه خوشامدگویی و ‌Fast Switching‌ سازگار نیست. چنانچه از آن استفاده نمی‌کنید، در ‌Control Panel‌، وارد ‌Network Connections‌ شوید. ‌Connection‌ مورد نظر را ‌Uninstall‌ کنید. پس از تایید سیستم خود را دوباره راه‌اندازی کنید و دوباره به‌سراغ صفحه ‌User Accounts‌ بروید و تغییرات خود را اعمال کنید.

بیوک خوش‌اخلاق، جلفا – هرگاه در ‌7Internet explorer‌و ‌8beta‌ صفحه ای را ذخیره می‌کنم، به‌صورت تک آیکون ذخیره می‌شود و نه به‌صورت یک پوشه و یک آیکون اکسپلور. وقتی با اکسپلورر باز می‌کنم، به‌صورت درهم برهم و ناخوانا است. ‌ ‌

برای ذخیره کردن صفحه‌ای در وب، به منوی ‌File‌ رفته، گزینه ‌ Save As‌ را انتخاب کنید. در قسمت ‌Save As Type‌ گزینه Web Page‌ ‌Complete را انتخاب کنید. با این کار یک فایل ‌Explorer‌ با نام صفحه و یک پوشه محتویات آن صفحه با همان نام در کنار فایل ذخیره می‌شود.

حمیدرضا لشگری، تهران – من هنگام نصب ویندوز با این پیغام روبه‌رو می‌شوم، علت چیست؟

‌.sys6t3exz9An error occurred copying file a‌

‌.sys6t3exz9.~BT\ a$WIN_NT$to c:\ ‌

سوال دوم این‌که آیا نصب نرم‌افزارهای که ظاهر ویندوز اکس‌پی را به ویستا تغییر می‌دهند می‌تواند منجر به کاهش قابل توجه سرعت کامپیوتر شود یا نه؟

کنترل کنید ‌CD‌ ویندوز شما ایرادی نداشته باشد. احتمال دارد هارددیسک شما بدسکتور گرفته باشد. ویندوز را روی درایو دیگری نصب کنید. در مورد سوال دوم: بسته به مشخصات سیستم، این امکان وجود دارد. معمولا در سیستم‌های قدرتمند این کاهش سرعت محسوس نیست.

مسعود پورهادی همدانی – چگونه می‌توان کارایی دکمه‌های کیبورد را عوض کرد؟

نرم‌افزارهای مختلفی از جمله ‌KeyTweak‌ برای این کار وجود دارند. با استفاده از این نرم‌افزارها می‌توان برای تمام کلیدهای صفحه کلید کارایی جداگانه‌ای تعریف کرد.

مرتضی عیدی زاده، اهواز – در محیط اینترنت، خیلی جاها که از ما تایید می‌خواهند، تعدادی حروف یا عدد ظاهر می‌شود که باید تایپ شوند. سوال من این است که اگر قرار است ما آنها را وارد کنیم، چرا به‌صورت ناخوانا و پیچیده طراحی می‌شوند؟

ناخوانایی این حروف و اعداد از آن جهت است که سیستم مطمئن شود، یک انسان پشت سیستم نشسته است. نرم‌افزارهایی وجود دارند که می‌توانند به‌صورت هوشمند اطلاعاتی را وارد کرده و با دادن یک سری اطلاعات و حتی عضویت، امتیازاتی بگیرند. برای جلوگیری از چنین نفوذهایی کدی برای ورود مشخص می کنند که تا حد ممکن این سیستم‌های هوشمند نتوانند آنها را با اسکن کردن شناسایی کنند.

مجید همتی گزافی، کرمانشاه – چند ماهی است که با پیغام

‌Data Execution Prevention _ Microsoft windows

‌ روبرو می‌شوم که زیر آن نیز عبارت ‌

To help protect your computer,

Windows has closed this program ‌

نوشته است. چند بار نیز ویندوز خود را عوض کرده و ویروس‌کشی نیز کرده‌ام، حتی‌7Explorer را نیز نصب کردم، اما مشکل برطرف نشد.

در ویندوز اکس‌پی ‌2SP‌، برای محافظت از اطلاعات ویندوز در مقابل ویروس‌ها و تروجان‌ها از تکنولوژی ‌DEP (Data Execution Prevention)‌ استفاده می‌شود. چنانچه برنامه‌ای بخواهد از منطقه محافظت‌شده فایلی را اجرا کند، ویندوز با دادن پیغامی، اجازه دسترسی آن برنامه به فایل محافظت شده را نمی‌دهد. چنانچه برنامه موردنظر شما نسخه به‌روزتری که با ‌DEP‌ سازگار باشد ندارد، این مراحل را انجام دهید:

1– در منوی ‌Start‌ گزینه ‌Run‌ را انتخاب کنید و در آن عبارت ‌sysdm.cpl‌ را تایپ و تایید کنید2– لبه ‌Advanced‌ را انتخاب کنید، در بخش ‌Performance‌، گزینه ‌Settings‌ را انتخاب کنید 3– در لبه ‌Data Execution Prevention‌، دومین گزینه را انتخاب و کلید ‌Add‌ را بزنید4– پنجره‌ای که از شما نام برنامه را برای بازشدن می‌پرسد را به فایل اجرایی برنامه موردنظر خود راهنمایی کنید. فایل را انتخاب و ‌Open‌ کنید 5– سپس گزینه ‌Apply‌ را انتخاب و تایید کنید. سپس از شما خواسته می‌شود که سیستم خود را دوباره راه‌اندازی کنید.

مهدی رشنو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها