فیلم سینمایی «ماد آ به زندان می رود» ساخته «تایر پری» با نمایش در 2052 سینما 5/16 میلیون دلار فروش داشت و برای دومین هفته پیاپی در صدر گیشه هالیوود ایستاد.
کد خبر: ۲۳۸۶۲۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورایتی ، فیلم سینمایی «مادِ آ به زندان می رود» ساخته «تایر پری» با نمایش در 2052 سینما 5/16 میلیون دلار فروش داشت و برای دومین هفته پیاپی در صدر گیشه هالیوود ایستاد.

داستان این فیلم درباره مادربزرگی به نام «ماده آ» است که به زندان می افتد و در آنجا با شخصیت های مختلف و پیچیده‌ای رو به رو می شود. تایر پری، درک لوک، دیوید من، لون اورمن از جمله بازیگران این کمدی درجه PG-13 هستند.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «برادران جوناس؛ تجربه کنسرت سه بعدی» با 7/12 میلیون دلار در رده دوم جدول پرفروش ها ایستاد.

این فیلم به کارگردانی ساخته «بروس هندریکس» درباره تور کنسرت گروه موسیقی پاپ  «برادران جوناس» در سال 2008  و همچنین روایتی مستند از زندگی سه برادر عضو این گروه است.

«میلیونر زاغه نشین» ساخته «دنی بویل» نیز که توانست بیشترین جوایز اسکار امسال را به خود اختصاص دهد ، با 1/12 میلیون دلار سومین فیلم پرفروش هفته شد.

فیلم های «ربوده شده»، «او آنطور که تو فکر می کنی نیست» ، «پل بلارت: پلیس مرکز خرید» و «کورالین» نیز از دیگر فیلم های پرفروش این هفته هستند.

گروه ترجمه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها