یک نفوذگر با هک کردن ایمیل «جک استراو» وزیر دادگستری انگلیس، در ایمیل‌هایی که به صدها نفر ارسال کرده، از طرف او درخواست 3000 دلار کمک مالی کرده است!
کد خبر: ۲۳۸۲۹۵

این هکر ادعا کرده است که او (یعنی جک استراو)  بدون پول در کشور نیجریه گیر افتاده است و این 3000 دلار را برای تهیه بلیت بازگشت به کشورش نیاز دارد!

به گزارش تلگراف گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که یک نیجریه‌ای، هکر ایمیل جک استراو است. همچنین احتمال می‌رود تاکنون این هکر بیش از 200 ایمیل به گیرندگان مختلف ارسال کرده است.

در ایمیل‌هایی که نفوذگر ارسال کرده، آمده است: آقای استراو برای شرکت در نشستی به نام «توانمندسازی جوانان برای مبارزه با نژادپرستی» در شهر لاگوس پایتخت اقتصادی نیجریه، به آفریقا سفر کرده است.

او سپس به نقل از استراو افزوده است: من کیف پولم را که حاوی پول و اشیا گرانبهایی بوده، در مسیر بازگشت به هتل گم کرده‌ام بنابراین از شما خواهش می‌کنم هرچه زودتر وام کم‌بهره‌ای به من بدهید تا بتوانم حساب هتل را تسویه کنم و به کشور بازگردم.

به گزارش تلگراف یک موسسه به این ایمیل پاسخ داده ولی هیچ کس پولی ارائه ننموده است.

جک استراو هک شدن ایمیل خود را تایید کرده است.

این ماجرا یادآور هک شدن ایمیل نیکلا سارکوزی رئیس جمهور فرانسه است که چند ماه پیش رخ داد و به نقل محافل خبری اینترنتی تبدیل شد!

ایتنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها