گرگان - خبرنگار جام‌جم: «سدلاستیکی خواجه‌نفس» پروژه برتر جشنواره شکوفایی و نوآوری در گلستان شد. این سد نخستین سد لاستیکی است که در این استان به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۲۳۵۸۶۹

اهواز - خبرنگار جام‌جم: با هدف نهادینه ساختن فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف برق تاکنون بیش از 750هزار لامپ کم‌مصرف با قیمت یارانه‌ای در خوزستان توزیع شده است.

گرگان - خبرنگار جام‌جم: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: با بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به شهر گرگان، آب شرب 40 هزار نفر از شهروندان این شهرستان تامین شد.

خرم‌آباد - خبرنگار جام‌جم: در پی بازرسی و بازدید بازرسان و کارشناسان دامپزشکی خرم‌آباد1500 کیلوگرم گوشت فاسد و غیرقابل مصرف از 2 قصابی در خرم‌آباد کشف و معدوم شد.

مشهد - خبرنگار جام‌جم: با حضور استاندار خراسان رضوی، حسین محمدزاده به عنوان نخستین فرماندار شهرستان تازه‌تاسیس طرقبه و شاندیز معرفی شد.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: شهردار تبریز از توسعه جایگاه‌های سوخت CNG تبریز به 40 ایستگاه در سال 88 خبر داد.

ساری - مهر: 375 اثر طبیعی در استان شناسایی شده که فقط 4اثر در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد. رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در مراسم افتتاح خانه کلبادی ساری با اعلام این خبر گفت: بزودی 178 اثر طبیعی استان در فهرست آثار ملی ایران ثبت می‌شود و مقدمات آن نیز فراهم است.

اهواز - خبرنگار جام‌جم: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی خوزستان گفت: با توجه به اتخاذ تمهیدات ستاد تنظیم بازار استان، 5 هزار تن گوشت مرغ، 3 هزار تن میوه، یک هزار تن برنج و 800 تن روغن، ذخیره‌سازی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها