هرم‌درمانی یکی از کهن‌ترین درمان‌های جهان به شمار می‌رود که قادر به درمان تمام بیماری‌هاست. برخلاف آنچه مردم تصور می‌کنند، خاستگاه هرم‌ها هندوستان است، به‌‌طوری که هزاران سال پیش هندی‌ها از اشکال هرمی در معابد خود استفاده می‌کردند. مصریان در زمینه استفاده از هرم‌ها پیشگام بوده و نخستین ملتی بودند که از اهرام برای نگهداری سلول‌های مرده بدن استفاده می‌کردند.
کد خبر: ۲۳۴۸۳۹

 آنها از هرم در درمان بیماری‌های روحی و روانی، آسم، آرتروز، سرطان، قانقاریا، اسکیزوفرنی، یرقان، هپاتیت، تنبلی‌کبد، شل‌شدگی عضلانی، پوکی استخوان، صرع، گال، سنگ‌های کلیوی، نقص در عملکرد دریچه‌های قلبی و انسداد شریانی بهره می‌برند. به اعتقاد آنها، اجسام هندسی به شکل هرم تمام انرژی موجود در محیط افراد را جذب می‌کردند، بنابراین در عبادتگاه‌های خود از آنها استفاده می‌نمودند. طبق تحقیقات صورت گرفته، اشکال هرمی انرژی الکترومغناطیسی اطراف زمین و نیز ستاره‌ها و سایر سیارات را به خود جذب می‌کنند. این انرژی از پهلوهای هرم به قسمت فوقانی آن حرکت می‌کند. در این حالت جریانی از انرژی ایجاد شده و همانند ساعت شنی از قسمت فوقانی به طور مارپیچ به سمت پایه‌ها حرکت می‌کند. انرژی جمع شده توسط هرم در زمان اتصال با روح شما، به قسمتی از بدن که به انرژی نیاز دارد منتقل می‌شود. اگر از اضطراب و استرس رنج می‌برید و نیاز به آرامش دارید، هرم‌درمانی می‌تواند روش مناسبی باشد. در حال حاضر در هرم‌درمانی از صفحه‌ای مسی برای انتقال انرژی به بدن استفاده می‌شود. به‌کارگیری فلز در این ساختار انرژی را به داخل بدن متمرکز می‌کند. حتی برای افزایش تمرکز انرژی به قسمت‌های خاص بدن می‌توان هرم‌های فلزی را بر سر گذاشت، ولی معمولا در این روش توصیه می‌شود هرم را روی مچ دست چپ قرار دهید تا تمرکز انرژی به طور مناسبی صورت گیرد. در واقع با این روش شخص می‌تواند قدرت و حواس پنهان خود را افزایش دهد. نوک هرم انرژی گرمایی را در طبیعت آزاد می‌کند و انرژی‌ای که از پایه‌های هرم آزاد می‌شود اثر خنک‌کنندگی دارد. اهرام علاوه بر افزایش انرژی بدن انسان باعث افزایش انرژی سبزیجات، میوه‌ها، آب، شیر و... نیز می‌شود که این عمل با قرار دادن آنها زیر هرم صورت می‌گیرد و با مصرف این مواد، انرژی جذب بدن انسان می‌شود. برای درمان از طریق هرم باید روزانه مدت 10 الی 20 دقیقه هرم را روی عضو قرار دهید.

تحقیقاتی که صورت گرفته نشان می‌دهد هرم‌درمانی قادر است بیماری‌های کشنده و مهلکی مانند سرطان و ایدز را درمان کند. از سویی قادر است تومورهای معده را از بین ببرد و نیز به تقویت قدرت حافظه کمک شایانی می‌کند. افرادی که دچار خستگی هستند، می‌توانند با خوابیدن زیر فضای هرمی‌شکل انرژی از دست رفته خود را بازیابند و نیز افرادی که از این روش استفاده می‌کنند، نسبت به دیگران به خواب کمتری نیاز دارند. به طور کلی می‌توان گفت دلیل اصلی توجه محققان به تاثیر شگفت‌انگیز اشکال هرمی‌شکل از مشاهده سالم باقی ماندن اجساد فراعنه مصر باستان بود که در زیر اجسام هرمی‌شکل مدفون بودند و با تحقیق روی این مساله به این نتیجه رسیدند که انرژی فوق‌العاده اهرام باعث تازه ماندن اجساد می‌شود. قرار‌‌گرفتن در فضای هرمی‌شکل تمرکز را بالا می‌برد و خواب عمیقی را برای افراد به همراه می‌آورد. آبی که در این فضا قرار می‌گیرد، خاصیت درمانی برای بیماری‌های پوستی مزمن پیدا می‌کند. اشکال هرمی می‌توانند زایمان بدون درد را برای زنان باردار به همراه داشته باشند و نیز قاعدگی‌های منظمی خواهند داشت.

ندا اظهری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها