شوت - گل

اخراج موقت کریمی از پرسپولیس

جام‌جم: روز گذشته خبرگزاری فارس از قول مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نوشت علی کریمی تا اطلاع ثانوی از این تیم اخراج شده است تا همین شایعه سر آغازی باشد بر ادامه انتقاد کریمی از مدیریت باشگاه. کاپیتان قرمزها با بیان این جمله که از اخراج شدن از پرسپولیس با آغوش باز استقبال می‌کنم، افزود: متاسفانه مدیرعامل ما به هیچ عنوان انتقادپذیر نیست و زمانی که از آنها انتقاد می‌شود متوسل به تحریم و اخراج می‌شوند. من بازیکن پرسپولیس هستم و اگر باشگاه بخواهد من را اخراج کند بدون کوچکترین مخالفتی آن را می‌پذیرم. کریمی ادامه داد: در هر صورت از مدیری که در دوره گذشته مدیریتش بر روی چکهای شخصی خود مهر باشگاه را زده است بیشتر از این انتظار نمی‌رود، من معتقدم که خود این شرایط مدیریتی است که پرسپولیس را وارد حاشیه کرده است. من کسی نیستم که زیر حرف‌های خود بزنم و به چیزهایی که گفتم اعتقاد دارم، حال اگر قرار است به دلیل بیان واقعیت از باشگاه اخراج شوم با کمال میل آن را می‌پذیرم.
کد خبر: ۲۳۳۷۹۶

تبصره برای خداداد

فوتبال ایران: موضوع بخشش محرومیت خداداد عزیزی چند هفته‌ای است که مطرح شده و حتی علی کفاشیان هم در مصاحبه چند روز پیش خود، خبر احتمال بخشیده شدن عزیزی را رد نکرده است. مجتبی شریفی، رئیس کمیته انضباطی با اشاره به این موضوع می‌گوید: طبق آیین‌نامه ابتدا فردی که محروم شده باید خواستار عفو شود، سپس این موضوع باید مورد موافقت فدراسیون فوتبال قرار گیرد و بعد شورای استیناف رای نهایی را صادر کند. اگر فدراسیون فوتبال بخواهد، خداداد بخشیده می‌شود ولی فعلا چنین بحثی مطرح نشده است.

ضرب‌الاجل عنایتی

فوتبال ایران: مهاجم ایرانی النصر برای حضور در استقلال با دردسر مواجه شده است. عنایتی در رابطه با آخرین وضعیتش اظهار کرد: در صحبتی که با مسوولان النصر داشتم با آنها اتمام حجت کردم و گفتم اگر تا روز یکشنبه  که آخرین فرصتی است که می‌توانم به مسوولان استقلال جواب بدهم  به من جواب ندهند و تکلیفم را روشن نکنند آن وقت باید پولم را به طور کامل پرداخت کنند.

فردا سایت استقلال افتتاح می‌شود

ایسنا: همزمان با روزهای سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پایگاه خبری باشگاه استقلال از فردا افتتاح می‌شود. در این مراسم رئیس مجمع باشگاه، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و سرمربی استقلال هم حاضر خواهند بود و بخش فارسی سایت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. بخش انگلیسی نیز در آستانه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه‌اندازی می‌شود.

تاج: کره‌ای‌ها می‌خواهند 6 روز زودتر بیایند

ایرنا: مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال از درخواست تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای حضور در کشورمان 6 روز پیش از موعد مسابقه خبر داد. تاج، بازی با کره را بسیار دشوار توصیف کرد.

مدیرروستا ابقا شد، اقبالی اخراج

فارس: به دنبال تساوی روز جمعه تیم پیکان در زمین ملوان، هیات مدیره و مدیرعامل این تیم ظهر دیروز با تشکیل جلسه‌ای، علی‌اصغر مدیرروستا را در سمت خود ابقا و مسعود اقبالی، دستیار وی را اخراج کردند. میرشاد ماجدی، قائم‌مقام و سخنگوی پیکان دلیل برکناری اقبالی را مصاحبه‌های وی علیه باشگاه عنوان کرد.

زمان تمرینات تیم ملی کره جنوبی

جام‌جم: تیم ملی کره جنوبی  که 6 روز قبل از رویارویی با تیم ملی ایران  به کشورمان می‌آید، طبق برنامه زیر تمریناتش را دنبال می‌کند:از جمعه تا دوشنبه: ساعت 15 تا 17 در  زمین شماره 2 آزادی، سه‌شنبه 22 بهمن: ساعت 15 تا 16 در زمین اصلی آزادی.

تقدیر از باشگاه ذوب آهن

فارس: سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه ذوب آهن مراتب تقدیر و تشکر خود را به منظور برگزاری دیدار دوستانه تیم ذوب آهن و واشاش مجارستان به نفع مردم مقاوم غزه اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها