خرم‌آباد - خبرنگارجام‌جم: جشنواره نمایشنامه‌نویسی گنجینه‌های معنوی و ماندگار با موضوع آزاد و با هدف پیشرفت و ثبت هنر لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۲۹۰۱

کاشان - خبرنگار جام‌جم: نمایش مذهبی <ستاره شام> با‌هدف نشان دادن مصائب کاروان اسرای کربلا در شهر شام و دربار یزید و خرابه شام 15 روز در کانون جوانه‌های آموزش و پرورش به روی صحنه می‌رود.

بوشهر - خبرنگار جام‌جم: ‌39 پروژه در بخش راه‌های استان بوشهر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشم علیپورفاز، مدیرکل راه و ترابری استان اظهار کرد: در زمینه کاهش تصادفات در جاده‌های برون‌شهری نیز در 6 ماهه اول سال در سطح کشور مقام دوم را به دست آوردیم.

اهواز -‌ خبرنگار جام‌جم:‌ نخستین همایش کشوری تغذیه دانش‌آموزی با شرکت 6 استان از تهران، خوزستان، زنجان، آذربایجان‌غربی، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان‌وبلوچستان به میزبانی استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

خرم‌آباد - خبرنگار جام‌جم: چهارمین جشنواره معرفی کارآفرینان برتر لرستان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد. در این مراسم از بین 187 کارآفرین 11 نفر به عنوان کارآفرین برتر لرستان انتخاب و معرفی شدند.

ارومیه - خبرنگار جام‌جم: تفاهم‌نامه همکاری بین فرماندهی سپاه شهدا و سازمان آموزش و پرورش استان برای احداث 14 باب مجتمع آموزشی به نام نامی چهارده معصوم در سطح استان امضا شد.

اهواز - خبرنگار جام‌جم: همزمان با سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 14 مجتمع آبرسانی در مناطق روستایی خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیرجند - خبرنگار جام‌جم: مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی از افتتاح 30 پروژه در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها