حق با شماست

درخواست از نیروی انتظامی

میرزابابایی از نسیم‌شهر: هر شب در 14 متری چمران، خیابان میرداماد شمالی لاستیک، باتری و ... خودروها را سرقت می‌کنند. از نیروی انتظامی درخواست دارم با حضور پررنگ خود امنیت ما را تامین کند.
کد خبر: ۲۳۱۴۹۹

یک شهروند: پرداخت سود سهام عدالت چه شد؟! مگر قرار نبود این سود در فصل پاییز پرداخت شود؟!

حاج حسینی: تلفن‌های عمومی سطح شهر در اغلب اوقات نقص فنی دارند. از مسوولان شرکت مخابرات درخواست دارم نسبت به حل این معضل اقدام کند.

کیانی از اندیشه: اخیرا شهرداری جهت رفع احتیاج اهالی این منطقه، میدان میوه و تره‌بار احداث کرده است؛ ولی متاسفانه سبزی و تره‌بار عرضه شده در این غرفه‌ها کیفیت مطلوبی ندارند و کارکنان آن هنگام ارائه کالا، فاکتور فروش به مشتری نمی‌دهند، وقتی هم که اعتراض می‌کنیم، جنس را پس می‌گیرند. آیا این رفتار آنها صحیح است؟!

یک هموطن: در شهرستان توریستی تنکابن هنوز زباله‌های پراکنده شهری به صورت سنتی جمع‌آوری می‌شود. از شهرداری این منطقه درخواست رسیدگی دارم.

شعبانی: تردد عابران پیاده در خیابان‌های فاز 4 شهرک غرب شب‌ها به علت نداشتن روشنایی، به سختی انجام می‌شود از شهرداری منطقه 2 درخواست رسیدگی دارم.

لطیفی: هر روز شاهد خصوصی شدن چندین مغازه نانوایی دولتی هستیم، سوالم از مسوولان این است که اگر شهروندی توان خرید نان سنگک 700 تا 1000 تومانی، را نداشته باشد، چه باید بکند؟

یک دانشجو: چند ماهی است برای دریافت وام نقدی مهر رضا(ع)‌ (ویژه زوج‌های جوان)‌ مراجعه می‌کنم، ولی مسوولان اظهار می‌کنند هنوز هیچ ابلاغیه‌ای از سوی موسسه مهر رضا(ع)‌ دریافت نکرده‌اند و این در صورتی است که وزارت اقتصاد بتازگی اعلام کرده تمامی بانک‌ها مکلف به پرداخت وام مهر رضا به زوج‌های جوان هستند.

جعفری از تهران: کوچه پدرام واقع در خیابان ماهان شهرک شریعتی روشنایی معابر ندارد و هر بار که با شهرداری منطقه 19 تماس می‌گیریم، می‌گویند مشکل بزودی مرتفع خواهد شد، ولی متاسفانه هنوز خبری از روشنایی نشده است.

عبدالله‌پور: بیش از یک سال از تصویب قانون بازنشستگی زودتر از موعد می‌گذرد ولی هیچ‌یک از ادارات و ارگان‌ها این قانون را عملی نمی‌کنند. علت چیست؟

اسماعیلی از شهرری: بانک کشاورزی شعبه بازار جدید حرم وجه قبوض آب و برق را قبول نمی‌کنند، علت چیست؟

حیدری از کرج: آب شرب خیابان بهار غربی منطقه گلشهر واقعا غیرقابل مصرف است، از اداره آبفا تقاضای رسیدگی دارم.

اسلامی از تهران: 10 شهریور ماه خودروی دوگانه‌سوز تحویل گرفته‌ام ولی پس از گذشت 4 ماه، درخصوصCNG آن مشکلات فنی پیش آمده و متاسفانه هیچ‌یک از نمایندگی‌ها پاسخگو نیستند.

قادری از تهران: روبه‌روی بوستان کوهسار واقع در منطقه 5 شهرداری، آسفالت یکی از خیابان‌ها نیمه‌تمام به حال خود رها شده است و پس از گذشت یک‌سال هیچ اقدامی جهت ترمیم آن صورت نگرفته است.

رضایی از تهران: طبق قانونی که از سوی هیات دولت به تصویب رسید، قرار بر این شد معلولان و جانبازان با 20 سال سابقه کار، با 30 روز حقوق بازنشسته شوند، ولی متاسفانه عملا شاهد آن هستیم که این قانون فقط در مورد جانبازان اعمال می‌شود و هنوز معلولان مشمول این قانون نشده‌اند.

قاسمی از تهران: مسابقات بسکتبالNBA در ساعت یک بامداد و بعضا دیرتر، از تلویزیون پخش می‌شود. وقتی هم که طرفداران این رشته ورزشی تا آن ساعت از شب پای تلویزیون می‌نشینند، بدون این که با زیرنویسی ساده به آنها اطلاع دهند، مسابقه فوتبال پخش می‌کنند. آیا این رفتاردرست است؟

محمد هاشمی: از تلویزیون و شبکه العالم به خاطر پخش اخبار به روز غزه کمال تشکر را دارم.

صادقی از تنکابن: در شهرستان تنکابن شبکه‌های یک و 2 و شبکه خبر با کیفیت بسیار بدی دریافت می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها