هادی براتی از همدان – لطفا در مورد دو مشکل زیر مرا راهنمایی کنید. 1– چند دقیقه پس از روشن کردن کامپیوتر و بالا آمدن ویندوز تصویر مانیتور محو می‌‌شود و لامپ پاور مانیتور شروع به چشمک زدن می‌کند، این حالت حتی بعد از خاموش کردن کامپیوتر نیز ادامه پیدا می‌کند و دیگر دکمه پاور مانیتور کار نمی‌کند و مجبور می‌شوم کابل آن را از پریز بکشم. حدود نیم ساعت بعد که کابل را به پریز وصل می‌کنم، خودبه‌خود استند‌بای شده ولی بعد از روشن کردن کامپیوتر دوباره عمل قبلی تکرار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۰۸۲۹

‌ ‌2–زمان لود شدن ویندوزم نیز زیاد است و بعد از این‌که لود می‌شود پیغام زیر را نمایش می‌دهد:

‌ windows cannot find iexplorer.exe‌

1– ابتدا اتصالات مانیتور و سیستم را کنترل کنید. کارت گرافیک را هم بررسی کنید. مانیتور را به گارانتی یا تعمیرکار نشان دهید. همچنین ممکن است عیب از منبع‌تغذیه کیس باشد.

2- با توجه به نوع ویندوز شما و این‌که آیا به‌تازگی ویروس‌یابی روی سیستم خود کرده‌اید، دلایل مختلفی وجود دارد. معمولا چنانچه به‌دلایلی این فایل پاک یا جابه‌جا شود، این پیغام ظاهر می‌شود که ویروس هم می‌تواند دلیل این امر باشد. یا پس از ویروس‌یابی، به‌دلیل آلودگی این فایل به ویروس، ویروس‌یاب این فایل را حذف یا قرنطینه کرده است. با داشتن سی‌دی ویندوز می‌توانید نسبت به ‌Repair‌ ویندوز خود اقدام کنید.

‌ ‌م. زمرد از آستارا – با کدام نرم‌افزار می‌توان یک فیلم ‌VHS‌ ویدئویی با زمان 120 دقیقه را به یک فایل کامپیوتری که کیفیت خوبی داشته باشد تبدیل کرد و این فایل را چگونه به ‌DVD‌ تبدیل کنیم؟ ‌ ‌

برای این کار شما نیاز به یک کارت ‌Capture‌ دارید. پس از نصب این کارت روی سیستم، با توجه به نوع کارت، نرم‌افزار کمکی برای استفاده بهتر از این دستگاه نیز نصب خواهد شد. دستگاه پخش را به سیستم (کارت) وصل کنید. حالا می‌توانید فیلم ‌VHS‌را به‌صورت فایل روی سیستم‌تان داشته باشید. ضمن این‌که امکان تبدیل فیلم به ‌VCD‌در خود نرم‌افزار وجود دارد، می‌توانید از برنامه‌های رایت سی‌دی مانند ‌Nero‌ برای تبدیل فایل تصویری به قالب ‌VCD‌ یا ‌DVD‌ استفاده کنید.

‌ ‌پرهام – من فلش پلیر را دانلود و نصب کردم، اما اجرا نمی‌شود. لطفا در مورد این مشکل و این برنامه توضیح کامل بدهید.

فلش‌پلیر ابزاری برای مشاهده ویدیو‌های فلش، محتوای فلش و نرم‌افزارهای کاربردی با فرمت فلش است. این ابزار برای مرور اینترنت و محتوای فعال و چند رسانه‌ای آن موردنیاز است. فلش‌پلیر پس از نصب فایل‌های فلش را در صفحه اینترنت اکسپلورر نمایش می‌دهد و نیازی به اجرا ندارد.

صابر امیری ‌ -‌چگونه می‌توان درگاه یواس‌بی جلوی کیس را فعال کرد؟

با رجوع به دفترچه مادربورد می‌توانید سوکت‌های مرتبط داخل کیس را به مادربورد وصل کنید. از سلامت کابل‌ها اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است در بایوس برخی از انواع مادربوردها، امکان غیرفعال کردن درگاه ‌USB‌ وجود دارد. ‌ ‌

صادق یوسفی از خوروبیابانک ‌ -‌می‌خواستم بپرسم که چطور می‌توانم در برنامه‌هایی مثل یولید به‌طور مستقیم فارسی بنویسم؟ آیا نرم‌افزار فارسی‌نویسی وجود دارد که این کار را انجام دهد؟ آیا نرم‌افزار ویرایش فیلمی وجود دارد که خود به‌تنهایی این کار را انجام دهد؟

برای چنین نرم افزارهایی از یک واسط و مبدل برای انتقال متن فارسی استفاده می‌شود و در نسخه‌های ارایه‌شده، هنوز امکان تایپ مستقیم فارسی وجود ندارد.

احمد حبیبی از سمنان – مدتی است که وقتی توسط فولدرآپشن، «‌Show-Hidden‌» می‌کنم بلافاصله دوباره به حالت «‌Dont Show-Hidden‌» برمی‌گردد، به‌گمان ویروس، ویندوزم را عوض کردم ولی درست نشد. ‌ ‌

گمان شما کاملا درست بوده و سیستم شما آلوده به ویروسی شده است که حتی با عوض کردن ویندوز هم باز به‌کار خود ادامه می‌دهد. از یک ضدویروس به‌روز برای این کار استفاده کنید و یا درایو خود را برای نصب ویندوز فرمت کنید.

پارسا امین از کرج – یک نرم‌افزار معرفی کنید تا عکس دسکتاپ به‌طور خودکار عوض شود. از چه سایتی می‌توانم آن را دریافت کنم؟

نرم‌افزارهای مختلفی در این زمینه وجود دارند که از سایت خود آنها نیز می توانید دانلود کنید از جمله: ‌Any Background‌ یا ‌.Adloix‌

مرتضی عیدی زاده، اهواز – چگونه می‌توانم از یک دی‌وی‌دی ‌Image‌ بگیرم؟

با استفاده از نرم‌افزارهای رایت دی‌وی‌دی مانند ‌Nero‌ می‌توانید این کار را انجام دهید.

پس از انتخاب گزینه ‌Make a copy of dvd‌، به‌جای انتخاب ‌Writer‌ که به سیستم متصل است، گزینه ‌Image Recorder‌ را انتخاب کنید. سپس نرم‌افزار از شما سوال می‌کند که این فایل ‌Image‌ در کجا ذخیره شود که به‌فضای چهار گیگا بایت نیازمند است.

فواد مرادیان از سقز – زمانی که یک فایل صوتی یا تصویری به ‌ Movie Maker ‌اضافه می‌کنم، سیستم این پیغام را نشان می‌دهد:

‌ ...Could not be imported. Unspecified error ‌

در حالی که وقتی ‌ Movie Maker‌را می‌بندم و دوباره باز می‌کنم فایل مورد نظر را وارد کرده است. با نصب دوباره ویندوز این مشکل برطرف نشده است. لطفا اگر سیستمم به ویروس آلوده شده، ضدویروسی که توانایی حذف آن را دارد معرفی کنید. این خطا دلیل ویروسی ندارد. دلایل مختلفی برای این خطا وجود دارد که به ‌Codec‌های صوتی و تصویری نصب شده در سیستم مربوط می‌شود. توصیه ما این است که فرمت فایلی که می‌خواهید اضافه کنید را با مبدل تغییر دهید. با وجود این‌که این برنامه عنوان کرده که بیشتر فرمت‌های صوتی و تصویری را استفاده می‌کند، اما با برخی از آنها به‌درستی کار نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها