شرمندگی سیدورف

سایت میلان: کلارنس سیدورف، بازیکن خط میانی تیم میلان اعتقاد دارد تیمش فرصتی طلایی را برای کسب 3 امتیاز در ورزشگاه المپیک رم از دست داد. مسابقه رم و میلان با نتیجه تساوی 2 - 2 پایان یافت. سیدورف گفت: شرمنده‌ایم که نتوانستیم با پیروزی به خانه برگردیم. در گل دوم تیم رم ما بدشانسی آوردیم، چون یک ریباند رمی‌ها را به گل رساند. سیدورف درخصوص حضور بکهام در ترکیب تیم میلان گفت: بکهام با بقیه بازیکنان زود هماهنگ می‌شود و فکر می‌کنم از بازی‌اش راضی بوده است.
کد خبر: ۲۲۹۵۹۸

رونالدو، خوشحال از آمادگی

گل: پس از پیروزی بزرگ منچستر یونایتد بر چلسی، کریستیانو رونالدو از بازگشت خود به آمادگی مطلوب ابراز خوشحالی کرد و گفت: احساس می‌کنم به وضعیت سال گذشته خود نزدیک شده‌ام. فکر می‌کنم پارسال درخشان بودم؛ اما امسال بد نیستم. امسال آسیب دیدم و دوره سختی را گذراندم، با این حال تا به حال 10 گل زده‌ام. البته این را خوب می‌دانم که مردم انتظار دارند بهتر شوم و هر فصل بهتر از فصل قبل باشم. هرچند ساده نیست، اما با این همه می‌گویم: کریستیانو رونالدو بهتر و بهتر می‌شود.

پایان رویای اسکولاری

ساکرنت: پس از شکست چلسی مقابل منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس، اسکولاری، سرمربی چلسی تایید کرد حالا دیگر تیمش بخت زیادی برای رسیدن به عنوان قهرمانی این لیگ ندارد؛ مگر این که تحولی در تیم ایجاد شود. اسکولاری گفت: ما هنوز 17 بازی دیگر داریم و معلوم نیست در هفته‌های باقیمانده چه اتفاقی می‌افتد. حالا زمان آن است که به آینده فکر کنیم.

اسکولاری ادامه داد: من کسی نیستم که فکر کند همه چیز پایان یافته، بازیکنانم نیز با من هم‌عقیده‌اند.

مانچینی در راه چلسی

گل: شمارش معکوس برای برکناری اسکولاری از سمت مربیگری چلسی آغاز شده و مانچینی خود را آماده می‌کند تا به استمفوردبریج برود. به گزارش روزنامه‌های انگلیس، مانچینی گزینه اول باشگاه چلسی برای جانشینی اسکولاری است. مانچینی از بهار گذشته تاکنون هدایت تیمی را به عهده نداشته اما مرتب درباره فوتبال انگلیس مطالعه کرده است. البته از گاس هیدینگ هم به عنوان مربی بعدی چلسی نام برده می‌شود؛ اما نگاه اصلی باشگاه لندنی به مانچینی، سرمربی پیشین تیم اینترمیلان است.

بازگشت توتی به تمرین

اسکای اسپورتس: فرانچسکو توتی، کاپیتان تیم رم که در بازی تیمش مقابل کاتانیا آسیب دیده بود، بسرعت در حال بهبود است و برای همین در تمرینات تیمش شرکت کرد. پیش از این پزشکان گفته بودند توتی دست‌کم 2 ماه دور از میدان خواهد بود؛ اما به نظر می‌رسد خیلی زود به ترکیب تیمش بازگردد. توتی که روز دوشنبه در تمرینات تیم رم شرکت کرد، امیدوار است در مسابقه تیمش مقابل آرسنال در هفته اول اسفند به میدان برود.

توتی گفت احساس درد ندارد و از روند بهبود خود راضی است.

فرگوسن خونسرد می‌ماند

ساکرنت: الکس فرگوسن، سرمربی تیم منچستریونایتد تصمیم گرفت در مقابل حرف‌‌های رافائل بنیتس، سرمربی لیورپول آرامش خود را حفظ کند و واکنش نشان ندهد. بنیتس، فرگوسن را متهم کرده بود که مسوولان اتحادیه فوتبال انگلیس از او جانبداری می‌کنند و هر حرفی بزنند، تنبیه انضباطی نمی‌شود. فرگوسن گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا سرچشمه گرفته است. حتما بنیتس را موضوعی آشفته کرده.او وقتی عصبانی است، باید بداند چه چیزهایی را بر زبان می‌آورد. اما من با این مسائل کاری ندارم و تمرکز خود را روی تیم خود قرار داده‌‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها