جـام‌جـم: تـیـم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه برابر تیم فراز شمیران به برتری پرگل 8 بر صفر رسید. در این بازی، ابراهیم توره به تنهایی 4 گل برای قرمزها زد و علی‌عسگر، نوروزی، آتسو و رضایی هم دیگر گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.
کد خبر: ۲۲۹۳۶۸

نشست معرفی سرپرست تیم امید

جام‌جم: سرپرست تیم فوتبال امید کشورمان در نشست فردای دبیر کل کمیته ملی المپیک و نایب رئیس فدراسیون فوتبال، نهایی خـواهـد شـد. مـحـمـد فـنـایـی، کمک داور بازنشسته فوتبال کشور و مـیـرشـاد مـاجـدی، سـرپـرسـت اسـبـق تـیم فوتبال جوانان، نامزدهای اصلی سرپرستی تیم فوتبال امید هستند.

دایی و پیروانی در فدراسیون فوتبال

مهر: علی دایی و غلامحسین پیروانی، سرمربیان تیم‌های ملی و امید، امروز در فدراسیون فوتبال حاضر می‌شوند تا درباره وضعیت تیم امید با نایب رئیس فدراسیون گفتگو کنند. بحث اصلی در این نـشـسـت، مـمـانـعـت از دو شغله بودن پیروانی و همینطور استخدام دستیار خارجی برای تیم امید است.

کمک 150 میلیونی به استقلال

جـام‌جـم: رئـیـس سـازمـان تـربـیـت بـدنی برای تسریع در سـاخـت مـجـمـوعـه ورزشـی اسـتـقلال تهران مبلغ 150 میلیون تـومـان بـه این باشگاه کمک کرد. کلنگ ساخت کمپ آبی‌ها فصل گذشته به زمین خورد.

تیم ملی بدون اسپانسر

جام‌‌جم: تیم ملی در دیدار چهارشنبه خود برابر سنگاپور که یک بازی رسمی محسوب می‌شود، از حامی مالی استفاده نخواهد کرد.

ایران ــ برزیل لغو شد

جام‌جم: رئیس کمیته فوتسال از لغو 2 دیدار دوستانه ایران برابر برزیل خبر داد. ظاهرا فدراسیون کشتی زودتر از فدراسیون فوتبال برای اجاره سالن 12 هزار نفری آزادی در اسفندماه اقدام کرده است و بـرزیـلـی‌هـا هـم حاضر نیستند در جایی به غیر از تهران با تیم ملی فوتسال کشورمان بازی کنند.

هافبک پرویی استقلال می‌آید

ایسنا: هافبک ملی‌پوش پرویی طی امروز یا فردا به تهران می‌آید تا مذاکرات نهایی را با مسوولان استقلال انجام دهد. ظاهرا یکی از شرط‌های این بازیکن عدم شرکت در تست فنی است و وی فقط در تست پزشکی شرکت خواهد کرد.

هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال

جام‌جم: در مهم‌ترین بازی‌های هفته یازدهم لیگ دسته اول این نتایج به دست آمد: تراکتور سازی تبریز 3ــ شاهین اهواز یک، مس رفسنجان 5 ــ ماشین‌سازی تبریز صفر، داماش لرستان یک ــ تربیت یزد یک، آلومینیوم‌سازی اراک یک ــ گل گهر سیرجان صفر، صنعت نـفـت آبـادان 2ــ کـوثـر لـرسـتـان 2، اتـکای گلستان یک ــ شاهین پارس جنوبی یک. هم اکنون در گروه الف تیم آلومینیوم‌سازی اراک با 22 امتیاز از 9 بازی و در گروه ب، شاهین بوشهر با 25 امتیاز و 10 بازی صدرنشین هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها