ارومیه ــ خبرنگار جام‌جم: کتابخانه حوزه علمیه نمازی خوی یکی از کتابخانه‌های قدیمی کشور است. به گفته مدیر کتابخانه و حوزه علمیه نمازی خوی 2 نسخه خطی شفای بوعلی‌سینا که یکی مربوط به قرن هفتم و دیگری مربوط به قرن دهم است، در این کتابخانه نگهداری می‌شود. فقط در سال‌جاری بیش از 20 هزار طلبه، دانشجو، اندیشمند و محقق از یکهزار نسخه خطی این گنجینه به عنوان منبع و مرجع استفاده کرده‌اند.
کد خبر: ۲۲۹۰۸۳

اردبیل ــ خبرنگار جام‌جم: فرماندار مشکین‌شهر از آماده افتتاح بودن 60 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد.

همدان ــ مهر: رئیس سازمان صنایع و معادن استان همدان گفت: در سال جاری 11 فقره گواهی کشف معدن در استان همدان صادر شده است.

قزوین ــ خبرنگار جام‌جم: به گفته مدیرعامل شرکت ملی نفت و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای قزوین، طرح فروش اینترنتی فرآورده های نفتی برای نخستین بار در کشور، در استان قزوین اجرا می‌شود. 

گروه شهرستان‌ها:‌در راستای بسط و گسترش فرهنگ غنی دفاع مقدس، توسط معاونت ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از ابتدای سال جاری 4500 جلد کتاب با موضوعات مختلف دفاع مقدس به مراکز فرهنگی اعم از فرهنگسراها و کتابخانه‌های غرب استان تهران اهدا کرده است.

ارومیه ــ خبرنگار جام‌جم: عشایر غیور و مرزنشینان بخش قطور با برگزاری راهپیمایی جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه را محکوم کردند. 

ارومیه ــ خبرنگار جام‌جم: ماموران گارد اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلماس در گشت روزانه خود، موفق به دستگیری 3 شکارچی متخلف در اطراف سد زولای این شهرستان شدند که از آنها یک قطعه لاشه قو که جزو گونه‌های حمایت شده می‌باشد، کشف شد. 

بیرجند ــ خبرنگار جام‌جم: دومین تفاهمنامه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در سال جاری با موسسات خیریه استان در راستای حمایت از افراد کم‌توان ذهنی منعقد شد.

کاشان ــ خبرنگار جام‌جم: مدیر روابط عمومی سپاه کاشان از اعزام اولین کاروان راهیان نور کاشان در نیمه دوم اسفندماه سال‌جاری به مناطق جنگی جنوب خبر داد.

تبریز ــ خبرنگار جام‌جم: به گفته مدیر کل راه و ترابری آذربایجان شرقی 500 میلیارد ریال برای بازسازی جاده‌های آذربایجان شرقی اختصاص یافت.

تبریز ــ خبرنگار جام‌جم: دو قلعه تاریخی جوان قلعه و جوشن قلعه در شهرستان‌های عجب شیر و ورزقان در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.

سبزوار ــ خبرنگار جام‌جم: برای اولین بار در مرکز آموزشی، پژوهشی، درمانی واسعی در سبزوار دستگاه ضربان‌ساز قلبی داخلی کار گذاشته شد. پیش از این بیماران با تعبیه دستگاه ضربان‌ساز موقت خارجی به مشهد اعزام و این عمل در بیمارستان‌های مجهز به فلوروسکپی انجام می‌گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها