بستان‌آباد ــ خبرنگار جام‌جم: بزرگترین خط تولید 132 ولت کابل شمال غرب کشور در بستان‌آباد احداث می‌شود. کیوانی، رئیس نمایندگی سازمان صنایع و معادن در بستان‌آباد در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: همزمان با ایام دهه فجر، کلنگ این واحد تولیدی به زمین زده خواهد شد.وی یادآور شد: کارخانه‌های تولید سیم و کابل، آب معدنی، قطعات تراکتور، کارتن، اسید بوریک و پروفیل آلومینیوم در این شهرستان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۸۲۱۶

اهواز ــ خبرنگار جام‌جم: مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان از تبدیل 41 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی دیم استان به آبی در سال‌جاری خبر داد.

تبریز ــ خبرنگار جام‌جم: پل جاده قدیم تبریز ــ مراغه که در شرق جاده شهرستان عجب‌شیر و در نزدیکی مجتمع تفریحی بندر رحمانلو واقع شده است در فهرست آثار ملی ثبت شد. عجب‌شیر 25 اثر تاریخی ثبت شده دارد.

سبزوار ــ خبرنگار جام‌جم: برای نخستین‌بار در کشور دانش‌‌آموزان دبیرستان دخترانه ایثارگران الزهرای سبزوار در قالب درس کارآفرینی خود کارگاه تولید قارچ راه‌اندازی کردند.

تبریز ــ خبرنگار جام‌جم: داوود دلخوش، کارشناس موسسه سرم‌سازی شهرستان مرند دستگاهی ابداع کرد که مراحل ضدعفونی، سوراخ کردن و تزریق واکسن به تخم‌مرغ به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می‌پذیرد و فقط درزبندی به صورت دستی انجام می‌گیرد.

خرم‌آباد ــ خبرنگار جام‌جم: در پی وقوع دو فقره تصادف در جاده‌های لرستان 3 نفر جان خود را از دست دادند. یک دستگاه پیکان به رانندگی «س.پ» با 3 سرنشین در محور اصلی بروجرد ــ اشترنیان با یک دستگاه کامیون برخورد و در اثر این تصادف راننده پیکان و یکی از سرنشینان در دم کشته شدند که با کمک ماموران نیروی انتظامی مجروحان این حادثه به بیمارستان انتقال یافتند که حال آنان نیز وخیم گزارش شده است.همچنین برخورد 3 دستگاه کامیون در منطقه پلدختر به کشته شدن یکی از رانندگان انجامید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها