گروه شهرستان‌ها: سومین جشنواره گردشگری زمستانی از 30 دی تا 4 بهمن در استان همدان برگزار می‌شود. علیرضا ایزدی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان به میراث خبر گفت: «به دلیل تقارن هفته گردشگری استان همدان با دهه اول محرم که قرار بود از 17 تا 23 دی ماه برگزار شود زمان برگزاری جشنواره زمستانی و برنامه‌های این هفته به 30 دی ماه تا 4 بهمن ماه تغییر کرد.» وی افزود: تعدادی از استان‌های زاگرس نشین ایران جاذبه‌های گردشگری استان خود را در سالن نمایشگاه‌های دائمی همدان به نمایش می‌گذارند.به گفته معاون گردشگری استان همدان اجرای تورهای گردشگری ویژه مهمانان برنامه و استان به نقاط دیدنی مانند خان گرمز همدان از دیگر برنامه‌های جشنواره زمستانی است.
کد خبر: ۲۲۸۲۱۳
خان گرمز منطقه محافظت شده‌ای است که 900 راس کل قوچ دارد که علوفه مصنوعی برای تجمع آنها ریخته می‌شود  و این منظره برای گردشگران دیدنی خواهد بود.

در جشنواره زمستانی همدان بخش فعال حوزه گردشگری زمستانی یا ورزشی استان‌ها دعوت شده‌اند.  آشپزها نیز در این برنامه غذاهای محلی درست می‌کنند تا آنها را به شرکت‌کنندگان جشنواره معرفی کنند.گروه‌های دوچرخه سوار و کوهنورد باهمکاری کمیته ملی المپیک به استان همدان می‌آیند تا برنامه صعود گروه‌های کوهنوردان، تور دوچرخه سواری و صعود یخ نوردی را اجرا کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها