چهره برنده هفته

کسی که زیاد می‌داند

با پیوستن فرهاد کاظمی به تیم سپاهان لیست مربی‌های جذاب لیگ تکمیل شد. شاید خوشحال‌تر از هواداران اصفهانی، این عادل فردوسی‌پور باشد که خوراک سوژه‌های برنامه‌اش تکمیل شد و خب اولین سوالی هم که با حضور سرمربی سپاهان پیش می‌آید؛ پرونده مربوط به دوپینگی است که در زمان مربیگری او در تیم‌های سپاهان، پیکان و مس مطرح بود. پرونده‌ای که با اعترافات علی مولایی (بازیکن دوپینگی آن روزهای مس و محروم این روزها) آغاز شد و البته به سرانجامی نرسید.
کد خبر: ۲۲۷۰۸۲

فرهاد کاظمی اهل محله جوادیه تهران است. هر چند خودش ساکن نیاوران است، اما همه جا خودش را بچه جوادیه جا می‌زند. در میان تمام اهالی جوادیه او و خانواده‌اش به هیات‌داری و یک ماه عزاداری در این روزهای محرم شهره هستند. او هم یک هیات عزاداری در محله خودشان دارد که هر سال عده زیادی از ورزشکاران (از علی دایی، حسین رضازاده و هادی ساعی بگیر تا علیرضا دبیر که یکی از دوستان نزدیک کاظمی است) در مراسم عزاداری فرهاد کاظمی شرکت می‌کنند. البته او تنها به هیات محله‌شان اکتفا نکرده و در دورانی که در شهرستان‌ها مشغول به کار بود، در هر شهر هم یک هیات عزاداری زده است. نمونه‌اش هیات عزاداری <جوادالائمه> در مشهد است که مربوط می‌شود به زمان سرمربیگری او در ابومسلم مشهد. علاوه بر این در دوره مربیگری‌اش در سپاهان به همت او 2 هیات عزاداری تاسیس شد که هنوز پابرجاست.

جالب است بدانید که خود کاظمی در مراسم عزاداری حتی نوحه‌خوانی هم می‌کند. کسانی هم که صدای او را شنیده‌اند، اعتراف می‌کنند که صدای خوبی هم دارد. او از آن دسته مربیانی است که اصلا واهمه‌ای از حرف زدن درباره اعتقاداتش ندارد و البته باهوش‌تر از آن است که مثل قلعه‌نویی حتی در کنفرانس بعد از بازی هم از اعتقاداتش سخن بگوید.

او عادت‌های عجیبی هم دارد. مثل جویدن آدامس که علاقه زیادی به آن دارد. خوش‌پوش است و این نکته را می‌شود از عکس‌های مختلف او و تعدد رنگ و مدل کت و شلوارهایش فهمید.

کاظمی حالا با پذیرفتن سمت مربیگری سپاهان، به نوع خودش یک رکورددار است، اما در 8 سال گذشته در 7 تیم روی نیمکت سرمربیگری نشسته است. غیر از حضور او روی نیمکت ابومسلم در اولین دوره مسابقات لیگ برتر او هدایت تیم‌هایی مثل پیکان، مس کرمان، سپاهان اصفهان و استیل آذین را به عهده داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها