اهواز ــ خبرنگار جام‌جم: رئیس سازمان تعاون روستایی خوزستان گفت: امسال بیش از 250 هزار تن ذرت از کشاورزان در شـهـرهای شوش، بهبهان، گتوند، دزفول، اندیمشک و شوشتر خریداری می‌شود.
کد خبر: ۲۲۷۰۵۳

ارومیه ــ خبرنگار جام‌جم: سطح زیرکشت گندم پاییزی در سلماس نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است. مدیر جهاد کشاورزی سلماس با اعلام این خبر افزود: امسال 16 نفر از دانش‌آموختگان بخش کشاورزی به عنوان مهندسان ناظر بر مراحل کاشت، داشت و برداشت گندم نظارت می‌کنند.

اردبیل ــ خبرنگار جام‌جم: به گفته رئیس سازمان صنایع و مـعـادن اسـتـان اردبـیـل، بـزودی 281 مـعـدن فعال استان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

کرمانشاه ــ خبرنگار جام‌جم: پیمان سلیمانی و جلیل الیاسی دو شاعر جوان کرمانشاهی توانستند در هفتمین جشنواره شـعـر مـلـی ایران «ایوار» که هر سال در لرستان برگزار می‌شود، عناوین برتر جشنواره را کسب کنند.

نیشابور ــ خبرنگار جام‌جم: با پایان یافتن کشت پاییزه، بیش از 70 هزار هکتار از اراضی شهرستان نیشابور، زیرکشت غلات رفت.

خرم‌آباد ــ خبرنگار جام‌جم: به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با دو سویه شدن 3 تلمبه‌خانه آب شهرستان خرم‌آباد از این پس قطع برق منجر به افت فشار و کم‌آبی در این شهر نخواهد شد.

بیرجند ــ خبرنگار جام‌جم: از ابتدای امسال تاکنون 600 هزار لامپ کم‌مصرف از محل لامپ‌های یارانه‌‌ای سابا در استان توزیع شده است.

اردبیل ــ خبرنگار جام‌جم: به رغم وعده مسوولان مسکن و شهرسازی استان مشکلات قضایی پروژه 192 واحدی مسکن مهر خلخال همچنان پابرجاست. مدیرکل تعاون استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: تاخیر در اجرای پروژه مسکن مهر این شهرستان بیش از 10 میلیارد ریال به متقاضیان خسارت وارد کرده است.

خرم‌آباد ــ خبرنگار جام‌جم: استان لرستان به لحاظ کاهش 22 درصدی تلفات رانندگی رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داد.

تبریز ــ خبرنگار جام‌جم: برای اولین‌بار صندوق اعتبارات خرد برای زنان عشایر آذربایجان شرقی در شهرستان کلیبر و در محل قشلاق بسطاملو و همچنین شهرستان اهر و در محل قشلاق چول قشلاقی تاسیس شد.

بیرجند ــ خبرنگار جام‌جم: مدیرعامل شرکت شـهــرک‌هــای صـنـعـتــی خــراسـان جـنـوبـی بـزرگ‌تـریـن مـشـکـل پیش‌روی امر صنعت در استان را تامین آب عنوان کرد و گفت: با توجه به بحرانی بودن دشت‌های منطقه و محدود بودن منابع آبی، موقتا از طریق چاه‌های کشاورزی که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، این مشکل برطرف می‌شود.

دزفول ــ خبرنگار جام‌جم: معاون صنایع دستی استان خوزستان از برپایی غرفه صنایع دستی ویژه ماه محرم در شهرستان دزفول خبر داد و گفت: این غرفه با همکاری مرکز پژوهش و نشر فرهنگ عاشورا برپا شده است.

کرمانشاه ــ خبرنگار جام‌جم: به منظور برگزاری باشکوه‌تر ایـام عـزاداری سـالار شـهـیـدان «امـام حـسـیـن(ع)‌»، امـسال نیروی انـتظامی در نظم بخشیدن به مراسم این ایام حضور پررنگ‌تری خواهد داشت. در این راستا در هر دسته از هیات‌های مذهبی، 3 نفر که صلاحیت آنها مورد تایید نیروی انتظامی قرار گرفته است با عنوان «پلیس یاران محرم» همراه عزاداران خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها