اهر ــ خبرنگار جام‌جم: نبود اداره میراث فرهنگی، مـوجـب کـم شـنـاخته ماندن ظرفیت‌های گردشگری منطقه زیـبای ارسباران در داخل و خارج از کشور شده است. این منطقه اکوتوریستی در کشور به عنوان دو قطب گردشگری و عـشایری به شمار می‌رود و بهترین ظرفیت برای رونق این صنعت را در منطقه دارد.
کد خبر: ۲۲۶۸۲۱

اهواز ــ خبرنگار جام‌جم: قلعه امیر مجاهد (خانه بـهـبهانی)‌ در رامهرمز مرمت و بازسازی می‌شود. قلعه امیر مجاهد از آثار باستانی به جا مانده از ابتدای دوره قاجار است که به دستور سردار اسعد بختیاری ساخته شد.

تبریز ــ خبرنگار جام‌جم: متصدی یک واحد غذاخوری در شهرستان اهر واقع در آذربایجان شرقی به دلیل کشتار غیرمجاز دام با حکم دستگاه قضایی به شش ماه حبس تـعــزیــری مـحـکــوم شــد.مـحـمـدیـان، مـدیـرکـل دامـپـزشـکـی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: تخلف متصدی این واحد غذاخوری، کشتار غیرمجاز یک راس گوسفند و عرضه آن به مشتریان اعلام شده است.

سنندج ــ خبرنگار جام‌جم: 2500 بافنده فرش دستباف کـردسـتـان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اصول علمی و عملی فرش دستباف را فرامی‌گیرند.

اهواز ــ خبرنگار جام‌جم: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان از ایمن‌سازی 210 مدرسه حاشیه راه‌های استان در دو مرحله؛ آموزش به نونهالان و ایمن‌سازی فیزیکی خبر داد.

بیرجند ــ خبرنگار جام‌جم: سرانه فضای سبز هر شهروند بیرجندی در سطح شهر 11 مترمربع است که از این لـحـاظ بـیـرجـند وضعیت خوبی دارد.  محمود محسن‌زاده، شـهـردار بـیـرجـنـد از افـتـتاح 14 پارک محله و 13 فضای سبز محله‌ای در یک سال گذشته در بیرجند خبر داد و اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال نیز پارک مشاهیر، پارک محله‌ای کارگران و بوستان محله‌ای در خیابان پاسداران که از مهم‌ترین بوستان‌های سطح شهر است، افتتاح می‌شود.

اهواز ــ خبرنگار جام‌جم: با موافقت رئیس‌جمهور بیش از 4 هزار واحد مسکونی در مناطق محروم خوزستان ساخته می‌شود. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خـوزسـتـان با اشاره به این که امسال 8 هزار واحد در استان ساخته می‌شود، افزود: با موافقت رئیس‌جمهور این میزان به 12 هزار واحد مسکونی افزایش یافت.

خرم‌آباد ــ خبرنگار جام‌جم: مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد زیادی از کـارگـران بـاربـر، رانـنـدگان و خادمین مساجد و سایر اقشار جامعه با استفاده از یارانه دولت در زمره بیمه‌شدگان تامین اجـتـمـاعـی قـرار گـرفـتـه‌انـد. رشـنـو افـزود: زنان خانه‌دار نیز می‌توانند با پرداخت 26 هزار تومان به عنوان حق بیمه ماهانه از خـدمـات درمـانـی و مـسـتمری بازنشستگی و از کارافتادگی برخوردار شوند.

سنندج ــ خبرنگار جام‌جم: کارشناس مسوول تسهیلات ازدواج صندوق مهر امام رضا(ع)،‌ استان کردستان را از لحاظ اعطای تسهیلات ازدواج جزو 8 استان برتر کشور معرفی کرد.

اهواز ــ خبرنگار جام‌جم: بیش از 600 مبلغ روحانی به مـنــــاطــــق مــحــــروم  خـــوزســتـــان اعـــزام شـدنـد.

حـجت‌الاسلام سروستانی، رئیس سازمان تبلیغات اسـلامـی اسـتـان بـا اعـلام این خبر افزود: این مبلغان در دهه نـخـست محرم با حضور در مساجد و تکایا به تبلیغ نهضت عـاشورا، تبیین اهداف قیام امام حسین(ع)‌ و پاسخگویی به مسائل و شبهات می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها