بیرجند ــ خبرنگار جام‌جم: عملیات اجرایی اولین و بـزرگ‌تـریـن مـجـتـمـع فرهنگی و ورزشی کارگران خراسان جـنـوبـی بـا حـضـور مـعاون مالی و اداری وزارت کار و امور اجـتـمـاعـی در بـیـرجند آغاز شد.ا ین طرح که اولین مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران استان است در زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع احداث می‌شود.
کد خبر: ۲۲۳۹۰۰

خرم‌آباد ــ خبرنگار جام‌جم: به مناسبت هفته تحقیق و پژوهش همایشی با عنوان پاسداشت زنان اهل قلم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌آباد برگزار شد.

کاشان ــ‌ خبرنگار جام‌جم: نخستین همایش ملی دانشجویی معماری ایرانی با عنوان <حلقه گمشده معماری ایرانی> دیروز در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد.

اردبیل ــ خبرنگار جام‌جم: برای نخستین بار در کشور، تنظیم سند سالانه بازار برای 22 قلم کالا در استان اردبیل آغاز شد.

اهواز ــ‌ خبرنگار جام‌جم: معاون عمرانی استانداری خـوزسـتـان گـفـت: بـا بـهـره‌بـرداری از جاده کمربندی اهواز ترافیک ترانزیتی این شهر حذف می‌شود. سیدعباس طباطبایی در حـاشـیـه بـازدیـد از طرح‌های مصوب سفر استانی هیات دولـت به خوزستان گفت: با بهره‌برداری از این طرح عبور کامیون‌ها از طریق این محور انجام می‌شود.

گرگان ــ خبرنگار جام‌جم: طرح سبد خرید هوشمند (ویـژه نـابـیـنـایان)‌ سیدحسن حسینی مخترع پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهید دکتر صادقی علی‌آباد کتول جهت ارائه به مـسـابقات و نمایشگاه بین‌المللی اختراعات سوئیس (ژنو)‌ پذیرفته شد.  همچنین این مخترع جوان تاکنون 3 طرح دیگر با عناوین ربات کاشت مین، ماسک غواصی با قابلیت ارتباط کـلامی بین غواصان و دستگاه هوشمند تقسیم قرص را در سازمان مالکیت‌های صنعتی به ثبت رسانده است.

گرگان ــ خبرنگار جام‌جم: رئیس سازمان بازرگانی استان گلستان گفت: طرح نظارتی ویژه اعیاد و شب یلدا برای نظارت و کنترل بازار استان گلستان از 16 آبان آغاز شده و تا دهم دیماه به مدت 25 روز ادامه دارد.

تبریز ــ خبرنگار جام‌جم: هم‌اکنون استان آذربایجان شرقی با تولید یک میلیون مترمربع فرش در سال 40 درصد از صادرات فرش کشور را برعهده دارد.  صادق نجفی، رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی در دومین جشنواره گره زریـن با بیان این مطلب گفت: بیش از 5 درصد از صادرات فرش کشور مربوط به تابلو فرش است که بالغ بر 3 درصد آن در سردرود از توابع تبریز تولید می‌شود.

هشترود ــ خبرنگار جام‌جم: با تخریب ضلع شمالی مـسـجد جامع هشترود به میزان 400 مترمربع و گسترش آن 85‌درصد به وسعت این مسجد قدیمی و تاریخی افزوده می‌شود.  غـفـار اسـمـاعـیـلـی، نماینده مردم هشترود گفت: با گسترش فضای اطراف، مسجد دو منظوره خواهد شد که هم به عنوان مسجد جامع و هم مصلی که واقعا نیاز اساسی شهرستان است، استفاده می‌شود و با این کار یکی از خواسته‌های نمازگزاران مومن هشترودی برآورده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها