اهواز ــ خبرنگار جام‌جم: برای نخستین بار در کشور محققان مرکز پژوهش پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)‌ موفق بـه سـاخـت نـوعـی پـوشـش حـفـاظتی به منظور جلوگیری از خوردگی و زنگ‌زدگی لوله‌های مورد استفاده در صنایع با مقاومت شیمیایی و متالیکی بالا شدند.
کد خبر: ۲۲۳۷۵۴

ارومیه ــ خبرنگار جام‌جم: نمایشگاه آثار نقاشی و گرافیک هنرمندان مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور از دیروز به مدت یک هفته در سینما آزادی ارومیه برپا شد. در این نمایشگاه 25 اثر از 11 هنرمند با موضوع دفاع مقدس به تصویر کشیده شده است.

همدان ــ خبرنگار جام‌جم: مدیر شیلات استان همدان دیروز از افزایش تولید ماهی به روش سنتی در سطح استان به 16 هزار تن در سال خبر داد.

خرم‌آباد ــ خبرنگار جام‌جم: اولین کارگاه تخصصی عـلـوم قـرآنـی در زمـینه لحن با حضور استاد برجسته کشور غلامرضا شاه‌میوه و قاریان و حافظان ممتاز استان در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد.

کرمانشاه ــ خبرنگار جام‌جم: کرمانشاه با صادرات دام زنـده بـه کـشورهای امارات، قطر، کویت و بحرین توانست میزان صادرات امسال را نسبت به مدت مشابه سال قبل 15‌درصد افزایش دهد.

اهواز ــ خبرنگار جام‌جم: معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان از افزایش 20 هزار مترمکعب ظرفیت تولید آب در شهرهای جنوب شرق استان خبر داد.

خرم‌آباد ــ خبرنگار جام‌جم: 5 کمپ ترک اعتیاد تا پـایـان سـال جـاری در لـرسـتان راه‌اندازی می‌شود. مدیرکل سازمان بهزیستی لرستان با اعلام این خبر گفت: در هر یک از شهرستان‌های الشتر، پلدختر و  نورآباد هر کدام یک کمپ و در شهر خرم‌آباد 2 کمپ راه‌اندازی می‌شود.

مشهد ــ خبرنگار جام‌جم: مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: همزمان با عید سعید قربان بیش از 3‌هـزار و 600 راس دام سـبـک در مـشـهـد بـا نـظـارت 30 اکیپ بهداشتی دامپزشکی کشتار شدند.

کرمانشاه ــ خبرنگار جام‌جم: 98 درصد مناطق محروم استان کرمانشاه از خدمات بهداشتی ــ درمانی برخوردارند. معاون اجرایی امور بهداشتی استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر در سطح استان 1300 بهورز، 160 پزشک و 125 ماما  به روستاییان خدمات‌رسانی می‌کنند.

اهواز ــ خبرنگار جام‌جم: معاون عمرانی استانداری خـوزسـتـان از اخـتـصـاص 320 میلیارد ریال اعتبار به منظور ساخت آزادراه‌های جدید در استان خبر داد.

گرگان‌ ــ خبرنگار جام‌جم: پارک علم و فناوری گلستان دهه فجر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مشهد ــ خبرنگار جام‌جم: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، میزگرد علمی فناوری‌های نوین در صنایع غذایی توسط پژوهشکده علوم و صنایع غذایی فردا در محل پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار می‌شود.

تبریز ــ خبرنگار جام‌جم: 5 نفر از تیراندازان بانوی جانباز و معلول آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور که از دیروز در قزوین آغاز شده است، با دیگر تیراندازان به رقابت می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها