فردی که قصد داشت چکهای مسافرتی مسروقه را در اختیار یک فروشنده قرار دهد، دستگیر و مشخص شد وی دو سال پیش یک بانک را مورد دستبرد مسلحانه قرار داده
کد خبر: ۲۲۱۳۵
است .
به گزارش خبرنگار ما، صاحب یک مغازه در خیابان جمهوری پس از مشاهده یک مشتری که قصد خرید دوربین فیلمبرداری داشت ، به یاد آورد این مشتری همان فردی است که در سال گذشته نیز با در اختیار قرار دادن 4فقره چک مسافرتی مسروقه ، مبادرت به خرید از وی کرده است . با تماس تلفنی فروشنده با مرکز فوریت های پلیسی 110، ماموران کلانتری 129 با عزیمت به محل این فرد را که هویت وی بهمن - ع است را دستگیر و در بازرسی از وی 6فقره چکهای مسروقه کشف و ضبط کردند.
اعتراف به سرقت
متهم با انتقال به واحد تجسس کلانتری اعتراف کرد 2سال پیش با همدستی یکی از دوستانش در حالی که هرکدام یک قبضه اسلحه کمری قلابی به همراه داشتند و نقاب به صورت زده بودند، وارد یکی از شعبه های بانک شده و 339فقره چک مسافرتی را سرقت کرده اند. متهم در ادامه گفت : در این 2سال با تغییر قیافه در شهرهای مختلف چکهای مسروقه بانک را خرج کرده است . گزارش حاکی است با اعتراف متهم ، دیگر همدست وی نیز دستگیر و پرونده برای پیگیری به شعبه یک پلیس آگاهی ارجاع شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها